به گزارش ایرنا این بازی که از هفته نخست این رقابت ها عصر جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد تیم میزبان که نخستین سال حضورش در لیگ برتر است با نتیجه 2 بر یک حریف مطرح خود را شکست داد.
پرستو کهن هر 2 گُل تیم پارس آرا را به ثمر رساند و گُل تیم شهرداری هم با برخورد توپ به زهرا کورآوند مدافع تیم پارس آرا ( گل به خودی ) به ثمر رسید.
نماینده شیراز برابر حریف خود بازی بسیارخوبی را به نمایش گذاشت و این بُرد می تواند شروع خوبی برای شاگردان برزگر سرمربی تیم باشد تا در ادامه رقابت ها نیز به عنوان یک مدعی ظاهر شوند.
سرمربی تیم پارس آرا شیراز پس از برتری تیمش برابر شهرداری رشت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : پیش بینی این بازی سخت را می کردم با این وجود بازیکنانم با دل و جان بازی کردند و از آنها سپاسگزارم.
نجمه برزگر ادامه داد : همه تلاش ما بر این است تا در ادامه مسابقات روز بروز بهتر ظاهر شویم و در پایان لیگ هم جایگاه خوبی در بالای جدول داشته باشیم.
وی اضافه کرد : تیم ما نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد چرا که بازی های سختی را پیش رو داریم و باید 11 دیدار را در خارج از خانه برگزار کنیم.
تیم فوتسال پارس آرا شیراز در دومین هفته از این رقابت ها جمعه هفته آینده در شهرستان رفسنجان میهمان تیم مس این شهر است.
تیم های پارس آرا و پویندگان فجر شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ برتر فصل جاری هستند که تیم پویندگان فجر هم در نخستین هفته این رقابت ها امروز در شیراز با نتیجه پنج بر یک تیم هیات خراسان رضوی را مغلوب کرد تا شیرازی ها شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشند.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 12 تیم شرکت دارند وپس از انجام 22 بازی چهار تیم اول جدول به مرحله حذفی ( پلی آف ) صعود خواهند کرد.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.