حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، عصر پنجشنبه در گفت ‌و ‌گو با ایرنا با تاکید بر اهمیت همدلی و همراهی آرامش‌ بخش با مردم، اظهار داشت: هیچگونه راهپیمایی را در شرایط کنونی کشور به صلاح نمی‌دانیم.
وی با اشاره به اینکه چنین حرکت‌هایی زمینه را برای سوء استفاده معاندان فراهم می‌کند افزود: برنامه ای برای راهپیمایی پس از نماز جمعه فردا از سوی هیچ یک از تشکیلات این استان اعلام نشده است.
ملک مکان، ضمن ابراز همدردی با مردم بیان داشت: مسئولان از مشکلات مردم آگاه هستند و ائمه جمعه خواست مردم را از طریق تریبون‌ها بیان می‌کنند، اما به مصلحت نمی‌دانیم در شرایط کنونی جامعه حرکت‌هایی از این دست صورت گیرد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد مسئولان با اهتمام به خواست مردم و با توجه به نیازهای اساسی آنان برای رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد بکوشند تا موجب رضایتمندی مردم ولایتمدار شود.
ظرف چند روز گذشته در شبکه‌های مجازی، فراخوانی مبنی بر دعوت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان منتشر شده است که مردم را در اعتراض به مشکلات معیشتی به راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه دعوت کرده است که مقامات استانی آن را شایعه‌ خواندند و تکذیب کردند.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.