به گزارش ایرنا تیم های پویندگان فجر و پارس آرا شیراز نمایندگان استان فارس هستند تا حضور این 2 تیم شیرازی بر جذابیت این رقابت ها بیفزاید.
دیدار تیم های پویندگان فجر و هیات فوتسال خراسان رضوی فردا (جمعه) ساعت 10صبح در سالن نصیری شیراز برگزار می شود .
همچنین تیم پارس آرا شیراز دیگر نماینده استان فارس که برای نخستین سال است در لیگ برتر حضور دارد، فردا (نوزدهم مرداد) ساعت 30: 12 در سالن نصیری شیراز به مصاف تیم شهرداری رشت که از تیم های بسیار خوب لیگ برتر است، می رود.
تیم پویندگان فجر شیراز با سرمربیگری، ستاره زارع برای سومین سال است که در لیگ برتر حضور دارد و این تیم به دلیل مشکلات مالی نتوانستند تمرینات خود را زودتر آغاز کنند از این رو به نظر می رسد در لیگ برتر امسال با مشکلات عدیده ای مواجه شوند.
باید منتظر ماند و دید تیم پویندگان فجر در نخستین هفته از این رقابت ها در فصل جدید برابر هیات فوتسال خراسان رضوی چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.
تیم پویندگان در لیگ برتر فصل 96 با قرار گرفتن در رده ششم جدول رده بندی به کار خود پایان داد.
سرمربی تیم پارس آرا شیراز با اشاره به آمادگی این تیم برای شروع رقابت های لیگ برتر، عصر پنجشنبه به ایرنا گفت: پس از اینکه به لیگ برتر صعود کردیم انگیزه بازیکنان ما برای این رقابت ها بسیار خوب شده است چرا که آنها می خواهند خود را در سطح اول فوتسال کشور بیشتر نشان دهند.
نجمه برزگر افزود: ترکیب سال 96 خود را حفظ کرده ایم و برای تقویت تیم نیز چند بازیکن از جمله پرستو کهن که سابقه بازی در تیم ملی را دارد به خدمت گرفته ایم.
وی، در مورد تیم شهرداری رشت حریف نخستن هفته خود، اظهار داشت: این تیم تجربه بسیار خوبی در لیگ برتر دارد و به نظر می رسد برابر رشتی ها بازی سختی را پیش رو داشته باشیم.
برزگر ادامه داد: بازیکنان ما هم قسم شده اند تا برابر این تیم به پیروزی دست یابند و ما نیز باید از امتیاز دیدارهای خانگی به خوبی بهره گیریم.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.