به گزارش خبرنگار ایرنا حسن خلیلی، عصر یکشنبه در دیدار با هیات گردشگری کشور عمان در شیراز افزود: بخشی از فعالیت دفتر وزارت امور خارجه در شیراز خدمات رسانی به گردشگران خارجی است.
وی بیان داشت: گردشگران کشور عمان جزو بهترین توریست هایی هستند که به ایران سفر می کنند و ظرفیت های پزشکی استان فارس نیز باعث شد شمار زیادی از شهروندان عمان سالانه به استان فارس و شیراز سفر کنند.
خلیلی ادامه داد: مشکلاتی در ورود گردشگران خارجی سلامت به وجود آمده که شاید متاثر از عدم هدفمند بودن برنامه ریزی ها در این زمینه است و ما برای حل این مشکلات به صورت جدی و قاطع تاکید داریم.
نماینده وزارت امور خارجه در استان فارس گفت: اگر شهروندان و فعالان حوزه گردشگری کشور عمان با شرکت های رسمی استان فارس و ایران همکاری داشته باشند بی شک ما برای ارایه خدمات به گردشگران خارجی از این شرکت ها می خواهیم که پاسخگو تر عمل کنند.
خلیلی اضافه کرد: از شرکت های خدمات مسافرتی و فعالان گردشگری کشور عمان درخواست داریم که هرگز با دلال ها و شرکت های غیر رسمی، مراوده و همکاری نداشته باشند.
نماینده وزارت امور خارجه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: صدور ویزای فرودگاهی در شیراز 14سال قبل آغاز شده و به دلیل ارایه این خدمت شهروندان ساکن در جنوب کشور عمان اگر قصد سفر به شیراز را داشته باشند دیگر نیازی به سفر کردن به مسقط پایتخت عمان ندارند.
وی افزود: هم اینک فرودگاه شیراز، دومین فرودگاه کشور است که در آن ویزا به صورت الکترونیکی صادر و در اسرع وقت تحویل گردشگران خارجی می شود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.