به گزارش ایرنا در پایان این رقابت ها ایده های تولید پارچه منحصر به فرد از تلفیق پارچه با گل خشک و مواد تزئینی به سرپرستی الهام دبیری از شهرستان جهرم، تولید ماده شوینده با مواد طبیعی برای شست و شوی دست تعمیر کاران به سرپرستی رضا پرچمی از شهرستان استهبان و تولید تابلو و مصنوعات تزئینی با تلفیق چرم، فرش، فرشینه و پارچه به سرپرستی مهروش عبدلی از شهرستان جهرم به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای فارس اعلام کرد: این دوره از مسابقات بر اساس فراخوان اولیه در شهرستان های استان و با حضور 199 تیم ایده پرداز آغاز شد و در فرآیندهای اولیه داوری که توسط مربیان ارشد و خبرگان مهارتی صورت پذیرفت، در نهایت 39 تیم به مرحله نهایی راه یافتند.
حشمت کوشکی با بیان اینکه مسابقات استارتاپ به عنوان شیوه ای جدید برای ارزیابی ایده های گروهی به شمار می آید، گفت: که این ایده ها باید از ویژگی هایی همچون پرکردن یک خلأ خاص در خوشه های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی برخوردار باشند.
وی همچنین رقابتی بودن در بازار، قیمت تمام شده ارزان، ایجاد فرصت کارآفرینی و سرعت در فرایند تولید تا عرضه را نیز از دیگر ویژگی های این ایده ها خواند.
این مسابقات از یکم تا هفتم مردادماه و به مناسبت هفته ملی مهارت در شیراز برگزار شد.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.