ساسان تاجگردون، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک در استان 2 هزار و 658 پروژه استانی و طرح ملی وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 500 پروژه استانی و 158 طرح ملی است.
وی ادامه داد: با توجه به تعداد پروژه ها و محدودیت در تخصیص اعتبارات، برای تکمیل آنها حداقل 15 سال زمان لازم است.
او اظهار داشت: دولت این پروژه ها را در قالب ماده 27 قانون الحاق 2 و به شکل ویژه در سال 97 در تبصره 19 پیش بینی کرد که بر اساس آن پروژه های عمرانی با پیشرفت های فیزیکی مختلف و حتی پروژه های به بهره برداری رسیده را به بخش خصوصی واگذار کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس بیان کرد: روش های عملیاتی شدن این کار نیز کاملا مشخص است و با هدف حمایت از سرمایه گذاران به بخش های مختلف از جمله تامین تسهیلات لازم و همچنین یارانه سود کارمزد تسهیلاتی که از بازار سرمایه اخذ می کنند توجه خواهیم داشت.
تاجگردون گفت: هم اینک چندین پروژه اجرا شده از این جنس را در شهر شیراز در دستور کار داریم که شرایط لازم را هم برای بخش خصوصی و هم دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام فراهم می کند.
وی ادامه داد: انتظار داریم که مردم سرمایه گذاری های ویژه خود را در طرح های عمرانی که در حقیقت متعلق به خودشان است انجام دهند تا هم دولت بتواند بخش عمده ای از پروژه های نیمه تمام خود را به اتمام برساند و هم سرمایه گذاران به سود مناسبی دست یابند.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.