به گزارش ایرنا پرویز فتاح، پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اقلید از توابع استان فارس بیان داشت: هدف دشمنان ایران، خسته کردن مردم از نظام و جداسازی آنها از مسئولان است و برای شکست این هدف باید در قلوب مردم قرار گیریم.
وی افزود: برای تحقق این کار باید خودمان را اصلاح کنیم و فاصله ای میان مردم و مسئولان نباشد.
فتاح ادامه داد: یکی از عوامل موثر در موفقیت هر مدیر، شنونده خوب و شنونده موثر بودن است و باید با تمام وجود به مشکلات و دغدغه های مردم گوش فرا دهیم زیرا این عمل موجب می شود که بهتر تصمیم بگیریم و عمل کنیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: مسایل و مشکلاتی که هم اینک در برخی از بخش ها وجود دارد با اراده، ایمان، همدلی و تدبیر قابل حل است.
وی، در بخش دیگری از مطالب خود گفت: امسال دولت هفت هزار میلیارد تومان اعتبار به این کمیته اختصاص داد در حالی که در سال 96 این رقم چهار هزار میلیارد تومان بود.
فتاح بیان کرد: همچنین قرار است در سال جاری 50 هزار واحد از مسکن مهر که بدون متقاضی است به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی واگذار شود.
وی، به شرایط واگذاری این واحدها اشاره ای نکرد.
فتاح همچنین اظهار داشت: در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان این کمیته مانعی وجود ندارد و متقاضیان می توانند از این وام بهره مند شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: خانواده مددجویان، وفادار به نظام و در بازپرداخت وام هایشان خوش حساب هستند و با توجه به این وفاداری و حمایت از انقلاب، می طلبد که مسئولان در حل مشکلات آنها اهتمای بیشتری داشته باشند.
وی گفت: با وجود مشکلاتی که در حوزه اقتصاد به وجود آمده اما کمک های مردمی دو چندان شده و زکات و صدقات مردم برطرف کننده بسیاری از مشکلات بوده و این امر هم بیانگر اعتماد مردم به کمیته امداد و هم نشاندهنده هوشمندی آنها در یاری رساندن به هموطنانشان است.
فتاح ادامه داد: به عنوان نمونه در بازدیدی که از یک خانواده مددجو در اقلید داشتم، کودکان این خانواده که از نعمت پدر محروم هستند، 15 حامی دارند که هر ماه هفت میلیون ریال به حساب آنها واریز می شود که این نشان از روحیه بالای ایثارگری مردم دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عملکرد کمیته امداد فارس و از جمله شهرستان اقلید را خوب توصیف کرد و بیان داشت: کمک های مردمی این استان مطلوب بوده و این شایسته تقدیر است.
فتاح با اشاره به اینکه از زمان فعالیت در این سمت تا کنون سومین مرتبه است که به استان فارس سفر کرده، گفت: این استان از ظرفیت های بسیاری برخوردار است و امیدواریم که در سال 97و سال آتی بتوانیم در تامین مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد فارس به مرحله قابل قبولی برسیم.
وی، همچنین نوید تامین اعتبار برای ساخت 100واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان اقلید داد.
شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
5773 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.