به گزارش ایرنا پرویز فتاح، عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آباده از توابع استان فارس بیان داشت:
از ابتدای سال 96، مستمری افراد زیر پوشش کمیته امداد، سه برابر شده است و اجرای این طرح نزدیک به چهار هزار میلیارد تومان هزینه در برداشته است که به تصویب مجلس رسیده و دولت نیز آن را اجرایی کرده است.
وی افزود: کمیته امداد تنها در تکاپو برای تامین ارزاق نیازمندان نیست، بلکه برای اهداف بزرگ دیگری مانند صاحب خانه شدن آنها نیز گام‌های ارزشمندی برداشته است.
فتاح، با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویی یکی از اولویت‌ها برای مددجویان فاقد مسکن است،گفت: با ساخت 150 مسکن در شهرستان آباده تمام نیازمندان فاقد مسکن این شهرستان، صاحب خانه می شوند.
این مقام مسئول، با اشاره به اینکه رسیدگی به محرومان جامعه در هر شرایطی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: اصلی ترین رسالت کمیته امداد بحث استقلال مالی و خودکفایی خانواده هاست و تلاش ما بر این است که خانواده های زیر پوشش به سمت خود کفایی بروند و هر سال جمعی از مددجویان از خدمات این نهاد حمایتی بی‌نیاز شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سهم شهرستان آباده در اعطای وام های خود اشتغالی 2 برابر شده و جهیزیه به تمام نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان بدون قرار گرفتن در نوبت تعلق می گیرد.
فتاح در ادامه سفر خود به شهرستان آباده از طرح های اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان بازدید کرد.
شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.