به گزارش ایرنا،حیدرعالیشوندی دوشنبه در حاشیه بازدید از شهر داریون در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نمی توان در زمینی که خیرین به شرط احداث بیمارستان وقف کرده اند و با این هدف کلنگ زنی شده، بعد از بهره برداری به مردم گفت که کاربری این محل به درمانگاه تقلیل یافته است.
فرماندار شیراز با اشاره به اینکه مردم در قبال وعده های داده شده مطالباتی دارند، اضافه کرد: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید به جدیت پیگیر این موضوع باشد تا از امکانات مستقر در بیمارستان داریون با بکارگیری نیروی های متخصص استفاده و بی اعتمادی بوجود آمده در این خصوص رفع شود.
وی ادامه داد:ارایه خدمات معیشتی مطلوب، حفظ حقوق شهروندی و رعایت عدالت اجتماعی در کنار برقراری امنیت و سلامت و آرامش همگی دریک نظام اجتماعی هدفمند و هماهنگ باعث ایجاد رضایتمندی مردم و همراهی آنها با دولتمردان می شود.
فرماندار شیراز بیان کرد: مهمترین راهکار تعادل و برقراری توازن بین جمعیت در شهرهای بزرگ و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به کلانشهرها، ارایه خدمات در خور شان مردم منطقه و رفع نیازهای اولیه اهالی در محل سکونت است.
حمیدرضا کشاورز عضو شورای اسلامی شهر داریون به خبرنگاران گفت: زمین این بیمارستان در خرداد سال 1390 به مساحت تقریبی هزار و 320 مترمربع توسط خیر نیک اندیش خانم گل آور طی مراحل قانونی و تفکیک در شهرداری به شرط احداث بیمارستان اهدا و در تیرماه سال 96 تحت عنوان بیمارستان امام مهدی (عج) افتتاح شد.
کشاورز افزود: لزوم ارائه خدمات بیمارستانی با توجه به سکونت بیش از 13 هزار نفر جمعیت در شهر داریون و همجواری این شهر با چندین روستا و دهستان مجموعا با جمعیتی بالغ بر 29 هزار نفر ضروری است.
وی ادامه داد: اکنون تجهیزاتی در بیمارستان داریون استقرار یافته ولی به دلیل نبود مدیریت صحیح در تامین منابع انسانی متخصص این بیمارستان در حال حاضر بلااستفاده مانده و موجب هدر رفت سرمایه ملی شده است.
عضو شورای شهر داریون اضافه کرد: متاسفانه به تازگی زمزمه هایی مبنی بر تغییر کاربری این محل از بیمارستان به درمانگاه به گوش می رسد که موجب بروز نگرانی در بین مردم منطقه و همچنین خیر نیک اندیش که زمین این بیمارستان را تامین کرده شده که لازم است مسئولان استان فارس و شهرستان شیراز در این باره تصمیم گیری کنند و به نگرانی ها خاتمه دهند.
شهر داریون یکی از شش شهر شهرستان شیراز و از توابع بخش مرکزی و در فاصله 36 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.