به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار، یکشنبه در شورای معاونین و مشاوران استانداری فارس در شیراز افزود: با توجه به کاهش بارندگی ها و مشکلاتی که در زمینه آب با آن مواجه هستیم ضرورت دارد که بحث صرفه جویی جدی گرفته شود و دستگاه های اجرایی قبل از تشویق مردم به صرفه جویی، خودشان پیشگام صرفه جویی باشند.
وی ادامه داد: امروز شرایط به گونه ای است که در عرصه های مختلف دچار تنگناها و کاستی هایی هستیم که می طلبد این شرایط را با کوشش دوچندان و همت بسیار به خوبی مدیریت کنیم.
وی، نقش معاونین، مشاوران و مدیران کل استانداری فارس در هدایت و پیگیری امور استان را بسیار تاثیرگذار و مهم دانست و گفت: در شرایط امروز لازم است که این نقش آفرینی بیش از گذشته نمود داشته باشد.
استاندار فارس اضافه کرد: امروز مدیریت منابع آب یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید از هر ابزار و امکانی در جهت صرفه جویی در مصرف آب در استان بهره برد.
تبادار، در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم استقرار و تقویت میزخدمت در استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و افزود: باید از این ظرفیت در جهت پاسخگویی آسان و سریع به مردم استفاده شود تا شاهد بلاتکلیفی و سرگردانی مردم در ساختمان های اداری نباشیم.
وی گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که ارباب رجوع با رضایت قلبی از ادارات خارج شود.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.