روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس در گزارش روز شنبه خود از قول مرتضی رهنما افزود: این میزان سیب زمینی در بازرسی سرزده کارشناسان این اداره کل از یک واحد تولید چیپس سیب زمینی که در انباری با شرایط نامناسب نگهداری می شد، توقیف شد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه مصرف این سیب زمینی ها سلامت مردم را به خطر می انداخت، کارشناسان مبادرت به معدوم کردن آن کردند.
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین 2 هزار و 300 عدد حلب خیارشور در یکی از واحدهای بسته بندی به دلیل درج غیر قانونی نشان استاندارد بر روی این محصول، توقیف شد.
رهنما گفت: آزمون های انجام شده بر روی نمونه های این حلب های خیارشور مشخص کرد که نحوه بسته بندی و اتصال لبه های حلب ها غیر استاندارد است.
او بیان کرد: برای جلوگیری از عرضه این محصولات معیوب به بازار و مخدوش نشدن اعتماد مصرف کنندگان به کالای تولید داخل، همه این حلب های خیار شور توقیف شد.

**وسایل شهربازی گراش پلمب شد
مدیر کل استاندارد فارس در بخش دیگری از مطالب خود گفت: همچنین وسایل شهربازی مستقر در بوستان شهر گراش به دلیل بی توجهی شهرداری و بهره برداران این وسایل به تذکرات و هشدارهای این اداره کل مبنی بر ایمن سازی آنها، پلمب شد.
رهنما افزود: دستگاه های موجود در شهر بازی بوستان گراش به دلیل نداشتن مجوز استاندارد برای مصرف کنندگان خطر ساز است و به همین سبب کارشناسان این اداره کل برای جلوگیری از بروز حادثه، وسایل موجود در این شهر بازی را از جمله کشتی صبا، ترامپولین، ماشین شارژی و قایق سواری پلمب کردند.
رهنما گفت: این اداره کل ضمن تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی قانون مدار، با واحدهایی که سلامت و ایمنی مردم را به خطر می اندازند با جدیت برخورد می کند.
شهرستان گراش در فاصله 355 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.