به گزارش ایرنا داریوش دهقان، پنجشنبه در گردهمایی بخشداران، دهیاران و شهرداران شهرستان کازرون به پاره ای از مشکلات این شهرستان اشاره کرد و گفت: هم اینک کازرون و روستاهای آن با مشکل کم آبی مواجه است به عنوان نمونه چشمه ساسان که تا سال 96 بخش عمده ای از آب مورد نیاز شماری از روستاهای بخش مرکزی و باغ های این بخش را تامین می کرد در حال حاضر کاملا خشک شده است.
وی افزود: همچنین سطح آب تعدادی از چاه های این منطقه به صورت چشمگیری کاهش یافته و بخشی از آنها حتی آبدهی ندارد.
فرماندار کازرون ادامه داد: باید برای حل مشکلات این شهرستان تلاش همه جانبه شود و این فرمانداری مسئولان اداره های این منطقه را در این راه تنها نخواهد گذاشت.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون هم در این گردهمایی گفت: امروز دشمن در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با انقلاب اسلامی رو به رو شده است.
سرهنگ محمد عبادی نژاد اظهار داشت: دشمنان این نظام در پی این هستند که موضوع خشکسالی، کمبود آب شرب در برخی از مناطق کشور و مساله ارز، در نظم اقتصاد کشور و جامعه مشکل ایجاد کند.
وی گفت: هدف دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی، ناامید کردن مردم است و از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره ای در حال تحریک جوانان ما هستند اما با هوشیاری و بصیرت مردم از این سختی ها هم عبور خواهیم کرد.
شهردار کازرون نیز در این نشست گفت: مهمترین مشکل شهرداری ها نبود اعتبارات کافی و درآمد پایدار از طریق ساخت و ساز است.
علی باقری افزود: این شهرداری هم اینک بیش از 100میلیارد ریال بدهی دارد و هنوز سایت ثابتی برای دفن زباله شهر کازرون در نظر گرفته نشده است.
وی بیان کرد: علاوه بر مشکل کمبود اعتبار، توزیع نا عادلانه ارزش افزوده بین شهرداری ها و حذف برخی کدهای درآمدی شهرداری ها نیز بر مشکلات آنها افزوده است
در ادامه این گردهمایی از شهرداران و دهیاران نمونه کازرون با اهدای لوح تقدیر شد.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
7372 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.