فرماندار شهرستان ممسنی روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فراهم شدن امکان دسترسی به خلیج فارس با ساخت جاده ممسنی – گناوه، اجرایی شدن این طرح می تواند زمینه ساز توسعه بیشتر این شهرستان ها و همچنین شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد شود.
داود ایوبی تقویت همکاری های مسئولان این شهرستان ها با هدف شتاب بخشی به ساخت جاده ممسنی – گناوه را خواستار شد و گفت: با تعامل بیشتر مسئولان دستگاه ها و پیگیری نمایندگان مردم این مناطق در مجلس شورای اسلامی، می توان شاهد پیشرفت روزافزون طرح ساخت این جاده باشیم.
فرماندار شهرستان ممسنی اظهار داشت: این شهرستان از ‏موقعیت استراتژیک و ویژه ای برخوردار است و نقطه اتصال استان های فارس، خوزستان، کهگیلویه و ‏بویراحمد و بوشهر محسوب می شود.
وی افزود: راه و جاده از محورهای توسعه و پیشرفت جامعه است و تلاش در جهت ایجاد راه های دسترسی، تلاشی در ‏جهت توسعه همه جانبه شهرستان ها و مناطق محسوب می شود.
بنا بر اعلام مسئولان شهرستان ممسنی، جاده ارتباطی این شهرستان به گناوه به طول 160 کیلومتر هم اینک از پیشرفت فیزیکی 18 درصدی برخوردار است.
شهرستان ممسنی با مرکزیت شهر نورآباد در فاصله 145 کیلومتری شیراز واقع است و شهرستان گناوه در استان بوشهر و در نوار ساحلی خلیج فارس قرار دارد.
7366 / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.