خسرو نقوی، سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از سامانه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی در شیراز، در گفت و گو با ایرنا افزود: تا پیش از راه اندازی این سامانه، تعیین صلاحیت اینگونه شرکت ها یک دوره زمانی سه ماهه به طول می انجامید اما با استفاده از این سامانه این کار ظرف حداکثر 30 روز انجام خواهد شد.
وی افزود: همچنین این سامانه در بررسی و تعیین صلاحیت ها شرکت های نام برده، مانع از اعمال سلیقه های شخصی در اداره های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور می شود.
به گفته نقوی، شفاف سازی و تسریع در روند بررسی و تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی، پشتیبانی، فنی و مهندسی از دیگر ویژگی های این سامانه است و این امر موجب یکسان سازی فرآیند کار در سراسر کشور می شود.
نقوی ادامه داد: تا قبل از رونمایی از این سامانه، بحث تعیین صلاحیت ها به شکل سنتی انجام می شد و هر انجمن به استناد تفاهم نامه ای که با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشت، اسناد و مدارک رتبه بندی را مشخص می کرد و در یک کمیته پنج نفره این وزارتخانه نهادینه می شد.
او گفت: همچنین پیشتر، تعیین صلاحیت ها از طریق انجمن ها به شرکت های خدماتی ارایه می شد تا آن شرکت ها بتوانند در مناقصه های کلی و جزیی شرکت کنند.
وی ادامه داد: اما با رونمایی از این سامانه، تمام اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین همه انجمن های موجود در کشور تحت یک شرایط خاص وارد سامانه می شوند و می توانند شرکت ها را ارزیابی کنند.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.