به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: برخی افراد که سابقه ننگ آمیز، شرم آور و بد در دوره مسئولیت خود در کشور به جای گذاشته اند، عده ای از آنها به آمریکا فرار کرده و عده ای دیگر هم در راستای خواسته های ضد ایرانی دولت های مرتجع منطقه حرکت می کنند، این روزها از لزوم مذاکره با آمریکا سخن می گویند.
وی اظهار داشت: موضوع مذاکره با آمریکا به این افراد 'خودفروخته' ارتباطی ندارد و بلکه تصمیم گیری در این زمینه در سطح عالی نظام و توسط رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد.
امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نمازگزاران جمعه این شهر، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را گرامی داشت و ضمن تجلیل از خدمات صادقانه کارکنان این قوه، از برخورد قاطع دستگاه قضایی با افراد معدود متخلف در این دستگاه قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: حجم زیادی از مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی علیه قوه قضاییه همراه با طرح تهمت، مباحث دروغ و تشویش اذهان عمومی است و ضرورت دارد که دستگاه قضایی بیشتر با مردم سخن بگوید.
رضوی اردکانی گفت: هیچ دستگاهی عاری از نقص نیست، خبر دارم که با برخی قضات به علت دریافت رشوه برخورد شده است ولی باید توجه داشت که بیشتر کارکنان و قضات دادگستری انسان های صالح و سالمی هستند.
وی ادامه داد: طرح مطالب نادرست و جوسازی هایی علیه قوه قضاییه و سایر دستگاه ها را شاهد هستیم؛ ممکن است برخی مسئولان و قضات اشتباهاتی انجام داده باشند ولی نباید در این خصوص جوسازی صورت گیرد و خدمات زیاد دستگاه ها و نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته شود.
امام جمعه شیراز در ادامه رویکردهای انقلاب اسلامی را بر اساس مبارزه با ظلم دانست و با اشاره به قطع دستان تاراج کنندگان نفت ایران در دوران پهلوی اظهار داشت: امام خمینی برای گسترش عدالت قیام کرد و فلسفه انقلاب، گسترش عدالت است و این همان موضوعی است که باید همواره مورد توجه باشد.
از یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
رضوی اردکانی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه شیراز با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران در نخستین دیدار جام جهانی 2018 فوتبال برابر تیم مغرب گفت: مقاومت و بازی خوب فرزندان ملت برابر تیم اسپانیا نیز در خور تحسین بود.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: مردم برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی برابر پرتغال دعا کنند.
تیم ملی فوتبال ایران که اکنون سه امتیاز در جام جهانی 2018 اندوخته است، روز دوشنبه چهارم تیرماه جاری در آخرین دیدار خود به مصاف پرتغال می رود و برای کسب مجوز صعود باید به برتری دست یابد.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.