به گزارش ایرنا هادی پژوهش جهرمی، دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان فارس در شیراز با اشاره به صندلی های خالی ستاد ساماندهی امور جوانان این استان اظهار کرد: این نشانه بی توجهی به این مساله است و برخی از این مدیران تنها شعار توجه به مسایل و امور جوانان را سر می دهند.
وی بیان داشت: هنگامی که یک مدیرکل و یا رئیس سازمان حاضر نیست در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت نوجوان و جوانان این استان شرکت کند، چگونه انتظار می رود که شاهد بروز نارضایتی در رفتار نوجوانان و جوانان نباشیم.؟
تبادار، نیاز امروز استان فارس را حضور مدیران عملیاتی در اداره ها و سازمان ها دانست و گفت: باید مدیران دستگاه ها و نهادهای مختلف آستین بالا زده و با حداکثر توان کار و تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، توجه به مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان را یک ضرورت عملیاتی و نه موضوعی در حد برگزاری جلسه و حرف زدن دانست و اظهار داشت: اگر مدیران آستین ها را در شرایط کنونی بالا نزنند و شرایط را برای استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان این استان فراهم نکنند باید به انحراف کشیده شدن جوانان و در پی آن جامعه را نظاره گر باشیم.
پژوهش جهرمی، خواستار تدوین یک آیین‌نامه ثابت برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شد و افزود: اینکه مسولان هر سال در قالب جلسه های تکراری تنها دور هم نشسته و اقدامی مفید انجام ندهند، دور باطل است و هیچ نتیجه ای برای جامعه و جوانان در پی نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: این نشست ها باید به ارایه گزارش های جداگانه از عملکرد هر دستگاه تبدیل شود و اگر اینگونه باشد ممکن است کار مفیدی در استان صورت بگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر لزوم نیاز سنجی و امکان سنجی در دستگاه های مختلف، اظهار کرد: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، هر دستگاه موظف است ضمن بررسی امکانات خود، برای برنامه‌ریزی و ارایه خدمات در این زمینه ظرف مدت یک هفته، گزارش این اقدام را به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ارسال کند.
پژوهش جهرمی ادامه داد: اگر دستگاهی به این نتیجه رسید که امکاناتش برای تحقق برنامه‌های تدوین شده در حوزه اوقات فراغت جوانان کافی نیست آنگاه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با مدیریت امکانات سایر دستگاه‌ها برای تحقق و تقویت برنامه‌های آن دستگاه اقدام می کند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.