اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دوشنبه اعلام کرد:غلامرضا مهرجو در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس از روابط عمومی ها ویترین و تابلو اصلی هر سازمان و رابط افکار عمومی با سازمان متبوعشان یاد کرد.
وی یکی از اولویت های روابط عمومی را فعالیت حرفه ای در شبکه های اجتماعی برشمرد و ادامه داد: براساس پژوهش های انجام شده، 65 درصد مردم اخبار و اطلاعات خود را از شبکه های اجتماعی دریافت می کنند که در این زمینه باید برنامه ریزی کرد.
مهرجو افزود: روابط عمومی باید با برنامه ریزی علمی و کارشناسانه تلاش کند اخبار مجموعه دولت و استانداری را از مجاری مختلف به جامعه منتقل کند تا جلوی عوام فریبی و شایعات گرفته شود.
او گفت: اخبار روابط عمومی باید متقن و دقیق باشد تا اعتماد مردم را جلب کرده و در شرایط بحرانی به عنوان مرجعی معتبر مورد مراجعه افکار عمومی قرار گیرد.
مدیرکل حوزه استاندار فارس افزود: جلوگیری از خدشه دار شدن اعتماد عمومی به مسئولان و نظام امری بسیار مهم است که روابط عمومی ها باید بکوشند که به این اعتماد نه تنها آسیبی وارد نشود بلکه روز به روز نیز مستحکم شود.
مهرجو گفت: کارکنان روابط عمومی باید با شرکت در دوره های آموزشی متناسب، به مهارت ها و علوم روز مجهز باشند تا بتوانند به بهترین شکل رسالت خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: امروز نیازمند روابط عمومی علمی و متناسب با شرایط روز هستیم تا بتوانیم حضوری پررنگ در افکار عمومی داشته باشیم و به توسعه فارس متناسب با ظرفیت های موجود کمک کنیم.
مشاور رسانه ای استاندار فارس هم گفت: باید رویکرد علمی در روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به اهداف خود در این حوزه دست پیدا کنیم.
سجاد خسروانیان افزود: امروزه مردم 65 درصد اطلاعات و اخبار را از شبکه های اجتماعی دریافت می کنند که بیانگر اهمیت این شبکه ها و لزوم توجه بیشتر به آنها است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس هم، ایجاد روابط عمومی استراتژی محور را هدف خود اعلام کرد و گفت: روابط عمومی دانشی است که به وسیله آن سازمان ها آگاهانه به دنبال انجام مسئولیت های اجتماعی هستند تا مخاطبان را جذب و از پشتیبانی آنها بهره مند شوند.
اباذر ظهرابی، روابط عمومی را دستگاه تحلیل گر هر سازمان دانست و افزود: روابط عمومی مهندس ایجاد ارتباط رضایت مندانه است و به عنوان یک وکیل مدافع از منافع و حریم سازمان در برابر تحریف ها و تهدیدها دفاع می کند.
او ادامه داد: روابط عمومی باید مشاوره های دقیق و ظریفی به مدیران سازمان بدهد و به عنوان یک دستگاه جریان شناس و جریان ساز عدالت محور اقدام کند.
بر اساس این گزارش، استاندار فارس طی حکمی اباذر ظهرابی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس منصوب کرد.
در حکم اسماعیل تبادار خطاب به ظهرابی آمده است: با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و الهام از فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز تعامل سازنده با مدیران استان و اصحاب رسانه در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید موفق باشید.
از جمله سوابق سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس می توان به عضویت در هیات علمی دانشگاه پیام نور اشاره کرد.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.