اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از خدابخش شهبازی افزود:
در شیراز 2 پایگاه برای اسکان تابستانه فرهنگیان در نظر گرفته شده است و براساس تصمیم ستاد اسکان، پایگاه‌های پذیرش مسافران در کنار خیابان، مکان های پُر رفت‌ و آمد و نزدیک به ورودی‌های شهر مستقر می‌شود.
وی بیان کرد: یکی از پایگاه‌های اسکان تابستانه فرهنگیان در شیراز، در مدرسه اختر معدل واقع در بلوار مدرس و دیگری در هنرستان دارالفنون در بلوار امیرکبیر راه‌اندازی می‌شود.
شهبازی با بیان اینکه همه نواحی آموزش و پرورش شیراز از آمادگی لازم برای اسکان فرهنگیان برخوردار هستند، اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام تابستان برخی مدارس در دست تعمیرند یا برنامه‌های جانبی برای دانش‌آموزان تدارک دیده‌اند، مدارسی که می‌توانند در طرح اسکان مشارکت داشته باشند، ظرف هفته جاری تعیین خواهند شد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: تابستان سال 96 در مجموع 55 پایگاه پذیرش اسکان موقت فرهنگیان در شهرستان‌های این استان راه ‌اندازی شد و 220 مدرسه در قالب یک هزار و 600 کلاس درس در طرح اسکان مشارکت داشتند.
شهبازی با اشاره به اسکان 449 هزار و 694 نفر روز در مدارس فارس در ایام تابستان سال 96 بیان کرد: در تابستان سال گذشته در مجموع 149 هزار و 898 نفر در قالب 41 هزار و 813 خانوار در مدارس فارس اسکان یافتند.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.