به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار در ضیافت افطاری مجمع خیرین سلامت استان فارس افزود: عملیات اجرایی جاده باجگاه به صدرا همزمان با عید فطر آغاز می شود.
هم اکنون دسترسی به شهر صدرای شیراز از غرب این کلانشهر میسر است که مسیری نسبتا طولانی است.
اگر جاده دسترسی به صدرا از طریق باجگاه میسر شود، می توان از شمال شیراز نیز به شهر صدرای شیراز رسید.
استاندار فارس همچنین به اقدامات دکتر سید علی ملک حسینی رئیس هیات امنای مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا اشاره کرد و گفت:دکتر ملک حسینی با همت والایی که داشته است همه مکانیزم های کمکی را بکار گرفت تا کاری سترگ انجام دهد و مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا را به عنوان یک مرکز بین المللی در استان فارس و شهر صدرا ساماندهی کرد.
وی ادامه داد: مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا هم از نظر تجهیزات، هم از نظر متخصص و توجه به بیماران زمینه ها و ظرفیت های لازم را دارد.
تبادار با اشاره به کارهای مرحوم نمازی در شیراز گفت: اگر شیوه سخاوت کرامت و انفاقی که اصول اصلی اخلاق اجتماعی و جزو تاکیدها و آموزه های دینی ما است در دستور کار انسان ها قرار گیرد ماندگاری برای این انسان ها رقم می خورد.
مهندس تبادار همچنین به درخواست ساماندهی پارک حاشیه ای مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا اشاره کرد و افزود: شهردار صدرا و معاون عمرانی استانداری این موضوع را پیگیری می کنند تا ساماندهی لازم صورت بگیرد.
9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.