به گزارش ایرنا ، جشن گلریزان در این شهرستان شنبه شب ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد.
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا دراین جشن ، زندان را تنبیهی برای مجرمان دانست و گفت : گاهی اوقات افراد برای خطاهایی به زندان می روند که با کمی کمک و چشم پوشی می توان از حضور آن ها در زندان جلوگیری کرد.
غلامعباس کرمی افزود : در حال حاضر در زندان شهرستان فسا 70 زندانی جرائم غیر عمد و مالی وجود دارد که برای آزادی این افراد به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدوارم با کمک خیران و ستاد دیه استان این افراد آزاد شوند و به خانواده خود برگردند.
رئیس شورای تامین شهرستان فسا ادامه داد : برای تکمیل ساخت اندرزگاه بانوان در شهرستان فسا سال گذشته مبلغ 150 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی اختصاص داده شد که از این مبلغ فقط 50درصد تخصیص یافت که امیدواریم خیرین هم در این زمینه کمک کنند.
رئیس اداره زندان شهرستان فسا هم بیشترین جرائم غیر عمد در بین زندانیان را چک ، مهریه و دیه تصادفات بیان کرد و از خیران فسا خواست با شرکت در جشن گلریزان، برای آزادی زندانی های جرایم غیرعمد تلاش کنند.
انصاری افزود: با کمک مردم خیر شهرستان فسا و تلاش های ستاد دیه استان، پارسال 46زندانی جرائم غیر عمد با اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از زندان آزاد شدند.
وی با بیان این که خیران فسا با کاشتن بذر امید و مهربانی و با دست های سخاوتمند خود برای خانواده ها آبرو دارای کردند افزود: در جشن گلریزان شهرستان فسا، خیران 75 میلیون تومان در قالب وجه نقد و تعهد به ستاد دیه این شهرستان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.
رئیس اداره زندان شهرستان فسا در پایان این مراسم از حاج محبی نژاد خیر نیک اندیش فسایی به دلیل اهدای یکصد میلیون تومان برای تکمیل اندرزگاه بانوان در شهرستان فسا تقدیر کرد.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.