به گزارش ایرنا، عبدالکریم نباتی، شامگاه شنبه در آیین افتتاح کارگزاری اقماری تامین اجتماعی شعبه شهر صدرای شیراز افزود: از این تعداد 714 هزار نفر بیمه شده اصلی هستند که حق بیمه را در قالب مواردی همچون اجباری، اختیاری و مشاغل آزاد پرداخت می کنند.
وی ادامه داد: همچنین در استان حدود 136 هزار پرونده برای 200 هزار مستمری بگیر تشکیل شده که ماهانه مبلغی بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال مستمری به این افراد پرداخت می شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم، با اشاره به راه اندازی شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهر صدرا گفت: نبود نمایندگی اکثر دستگاه های اجرایی در این شهر مشکلاتی را برای مردم صدرا ایجاد کرده است.
علی اکبری افزود: خلاء نبود این دستگاه ها باعث شده که مردم این شهر برای دریافت خدمات مورد نیاز خود مجبور به رفتن به شهر شیراز شوند که علاوه بر ایجاد مشکلات و تحمیل هزینه به آنها، به افزایش ترافیک کلانشهر شیراز نیز دامن می زند.
وی ادامه داد: هم اینک در کشور 17 صندوق بازنشستگی داریم که بهترین صندوق مربوط به تامین اجتماعی است که در مقابل تحت پوشش قرار دادن پنج نفر یک نفر نفر از پوشش خارج می شود.
او افزود: پس از آن صندوق بازنشستگی کشوری است که به ازای هر یک ورودی یک خروجی دارد و سایر صندوق ها هم شرایط مطلوبی ندارند.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.