به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عباس موسوی چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان فارس و در نشستی با خبرنگاران این رسانه افزود: فعالیت رسانه ها در دوره کنونی با توجه به فرافکنی هایی که دشمن در مباحث مختلف اقتصادی و سیاسی برای کشور ما ایجاد کرده بسیار ضروری و مهم است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه این استان در حوزه وقف در اغلب ابعاد رتبه اول و یا دوم کشور را دارد بیان کرد: فارس به لحاظ تعداد بقاع متبرکه در کشور مقام نخست و یک هشتم بقاع متبرکه شامل هزارو 408 بقعه را در خود جای داده است.
موسوی اظهار کرد: 180 هزار رقبه موقوفه نیز در استان فارس وجود دارد که اداره این موقوفات با توجه به وسعت آنها کار بسیار سختی است و این استان در کشور از استان های نادر است که 31 دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در آن دایر است.
وی بیان کرد: با توجه به حجم کار در حوزه وقف طبیعی است تاکنون به نحو مناسبی موقوفات این استان درست معرفی نشده و ضروری است که اصحاب رسانه اقدام کنند.
وی نزدیک به دو سوم مساحت شیراز را املاک وقفی عنوان کرد و گفت: موقوفات جدیدی نیز در استان وجود دارد که هنوز ناشناخته مانده و نیاز است که شناسایی شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس اظهار کرد: رسانه ها در امور اوقاف می توانند بازوی توانای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس باشند.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.