حجت الاسلام احمد سلامی یکشنبه به ایرنا گفت: به این مناسبت این حرم مطهر میزبان کارشناسان مذهبی از جمله حجت الاسلام شریفانی، حجت الاسلام رضوی اردکانی و حجت الاسلام نیری است که شامل سخنرانی هایی با محوریت تفسیر قرآن و فضائل تلاوت قرآن، وظایف روزه داران، سبک زندگی قرآنی، تعمیق معارف دینی و تذهیب نفس است.
معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس شاهچراغ (ع) اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)، قرائت دعای افتتاح، برگزاری دعای کمیل پنج شنبه شب‌ها و قرائت دعای ندبه و دعای سمات است.
حجت الاسلام سلامی افزود: نهمین نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان از 11 تا 19 خرداد در بست شهید دستغیب در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می شود.
وی اظهار داشت:دراین نمایشگاه در حوزه‌های مختلف هنری، محافل، نشست‌های علمی، جلسات تدبر در قرآن، تئاترهای خیابانی و برنامه‌های مختلف به‌همت هنرمندان، قرآن‌پژوهان، قاریان، حافظان و قرآن دوستان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برنامه‌های ترتیل قرآن کریم حرم مطهر روزهای ماه مبارک رمضان در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و به صورت زنده از ساعت 11 و 30 تا 12 و 30 دقیقه از شبکه فارس پخش می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان احمدی و محمدی (ع) بیان کرد: ویژه برنامه‌های احیای شب‌های جمعه و شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) با حضور مداحان و قاریان کشوری و استانی و سخنرانی در شبهای 19، 21 و 23 ماه رمضان از ساعت 21 تا یک بامداد در حرم مطهر برگزار می‌شود.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.