به گزارش ایرنا این دوچرخه سواران در اجتماع خود که جمعه در حاشیه بلوار چمران شیراز برگزار شد و چندین ملی پوش در رده بانوان و آقایان در بین آنها حضور داشتند با نوشتن طوماری از مدیر کل ورزش و جوانان خواستند به درخواستشان رسیدگی شود.
بر روی پارچه نوشته ای که این دوچرخه سواران در دست داشتند خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان فارس نوشته شده بود: چرا کارشناسان اداره کل به رغم گزارش های متعدد از تخلفات آشکار در هیات دو چرخه سواری فارس، اقدامی انجام نمی دهند؟
فاطمه یوسفی عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران در گفت وگو با ایرنا گفت : پنج سال است به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت دارم و برای گرفتن حق دوچرخه سواری و جواب از مسئولان در این جا حاضر شدم.
وی اضافه کرد : هیات دوچرخه سواری فارس به هیچ عنوان توجه به ورزشکارانش ندارد و این امر سبب شده ما انگیزه خود را از دست بدهیم.
یوسفی ادامه داد : با هزینه شخصی روانه مسابقات می شویم و از مدیر کل ورزش و جوانان می خواهیم برای یک بار هم که شده حرف دل ما را بشنود و اگر قرار است این رشته که ورزشکاران مطرح زیادی در فارس دارد ، به جایگاه قبلی خود برسد، باید به حرف های ما توجه و رسیدگی شود.
احمد برزگر پیشکسوت این رشته که اخیرا مدال جهانی یونان را کسب کرده گفت : 41 سال است که خاک این رشته را می خورم و اعتراضم به این است که چرا تحولی در هیات دوچرخه سواری فارس صورت نمی گیرد؟
وی افزود: هنگامی که از مسابقات جهانی یونان بازگشتم هیچ کدام از دست اندرکاران هیات دوچرخه سواری به استقبالم نیامدند.
برزگر ادامه داد : از مدیر کل ورزش و جوانان که تلاش زیادی برای شکوفایی ورزش فارس کرده است، تقاضا دارم دست به یک خانه تکانی اساسی در هیات دو چرخه سواری بزند.
بهرام سلیمانی عضو تیم ملی معلولین دوچرخه سواری هم گفت : برا ی رسیدگی به وضعیت بد و عدم رضایت از هیات دوچرخه سواری فارس جمع شدیم و امیدواریم هر چه سریعتر به این موضوع مهم رسیدگی شود.
وی اضافه کرد : بسیاری از دو چرخه سواران فارس شهر خودشان را ترک کرده اند و برای استان های دیگر افتخار کسب می کنند و این امر ناشی از این است که رئیس هیات به آنها توجه نمی کند.
محمد اللهیاری عضو تیم ملی و صاحب چندین مقام داخلی و خارجی نیز به ایرنا گفت: دوچرخه ام را فروختم تا بتوانم مشکلات شخصی ام را برطرف کنم و این امر در حالی است که هیات بودجه های خوبی دارد و از وجود ملی پوشان سوء استفاده کرده و پول های خوبی می گیرد.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته دو چرخه سواری فارس حامی مالی (اسپانسر ) داشت، بیان کرد : وظیفه هیات است که مشکلات ورزشکاران را حل کند و اگر قرار است ورزشکاری برای امرار معاش دوچرخه اش را به فروش برساند، پس رئیس هیات چه کاره است ؟
اللهیاری ادامه داد : رئیس هیات فقط وعده می دهد اما تا به حال به هیچ کدام از آنها عمل نکرده و به دنبال کاغذ بازی است.
این دوچرخه سوار ملی پوش از مدیرکل ورزش و جوانان خواست به مشکلات آنها رسیدگی کند و یک تحول اساسی در هیات دو چرخه سواری فارس صورت دهد.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.