به گزارش ایرنا محمود شاکر، عصر چهارشنبه همزمان با هفتمین روز از هفته روابط عمومی در ویژه برنامه ای که با عنوان گرامیداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات در دانشکده علمی کاربردی خبر شیراز برگزار شد، افزود: روابط عمومی پاشنه آشیل هر مجموعه ای است و حرف اصلی سازمان را می زند و حتی می توان گفت، جایگاه این نهاد مهم تر از بسیاری از بخش های هر سازمان است.
وی بیان کرد: بسیاری از فعالان حوزه روابط عمومی که در سازمان ها و نهادهای مختلف استان فارس اشتغال دارند، در دانشکده خبر شیراز در این رشته تحصیل کرده و توانسته اند در محل خدمت خود در این حوزه تحول ایجاد کنند.
شاکر ادامه داد: بی تردید دانشکده خبر شیراز در تقویت جایگاه و تبیین نقش ارزشمند نهاد روابط عمومی، فعالیت های غیر قابل انکاری داشته و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
رئیس انجمن روابط عمومی استان فارس نیز در این آیین گفت: کسب تجربه، افزایش مهارت و شایستگی در زمینه های مختلف اخلاقی و عملی برای موفقیت در حوزه روابط عمومی بسیار ضروری است.
مسعود عطایی نژاد، همچنین بخش‌هایی از 2کتاب در حوزه روابط عمومی را قرائت کرد و از دانشجویان و شرکت کنندگان حاضر در این نشست خواست، برداشت های خود را از مطالب مطرح شده، بیان کنند.
انجمن روابط عمومی استان فارس در ادامه این جلسه برای برگزاری کارگاه های تجربی ویژه دانشجویان روابط عمومی به مدت 2 تا سه ساعت در هر ماه، قول مساعد داد.
همچنین در این نشست، دانشجویان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و رئیس انجمن روابط عمومی استان فارس به پرسش‌های آنان پاسخ داد.
ویژه برنامه گرامیداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همت بسیج دانشجویی دانشکده علمی کاربردی خبر شیراز برگزار شد.
روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده که سر آغاز هفته ای با همین نام است و تا دوم خرداد ادامه دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.