به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه در دیدار با امیر سرتیپ دوم وجیه الله جمشیدی فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرماندهان یگان های ارتش در استان افزود: در تجربه جنگ نابرابر تحمیلی سال های دفاع مقدس همه ما دیدیم که آن ها از نظر ابزار، امکانات و تجهیزات و حتی علم و تکنولوژی ازما جلو بودند اما خدا پیروزی را نصیب ما کرد.
وی بیان کرد: در سوم خردادماه فتح خرمشهر را دیدیم که خداوند چگونه لشکر اسلام را بر لشکری که همه امکانات و تجهیزات و تکنولوژی را به او داده بودند تا بتواند اسم اسلام را از کشور ما محو کند، پیروز شد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: گرچه امروز به خاطر تلاش های یگان های نظامی و انتظامی، از نظر ابزار و ادوات و تکنولوژی پیشرفت های خوبی کرده ایم و باید بیش از این در این زمینه تلاش کنیم اما دل بسته به هیچ کدام از این ها نیستیم.
آیت الله دژکام افزود: ما دلمان با خداست و انشاالله خدا پیروزی و کمک و حمایت را نصیبمان خواهد کرد، خداوند گاهی کمک هایی برایمان می فرستد که باورمان نمی شود.
وی با تاکید بر اینکه باید باور درونی خودمان را تقویت کنیم اظهارکرد: معارف دینی باید در اختیار مجموعه پرسنل و سربازان ارتش قرار گیرد که باورها تقویت شود، باید باور دینی تقویت شود وگرنه ما به حسن تدبیر و مدیریت نظامی اعتماد داریم، باید باور دینی سرباز تا فرمانده را تقویت کنیم.
فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: سرانه نظامی در استان فارس نسبت به بقیه استان های کشور بالاترین میزان را دارد.
امیر سرتیپ دوم وجیه الله جمشیدی افزود: اگر یک نگاه اجمالی به سرانه نظامی داشته باشیم می بینیم یگان هایی از نیروی زمینی و یگان هایی از نیروهای هوایی و پدافند در استان مستقر شده اند.
وی با اشاره به ظرفیت ها، توانمندی های ارتش در استان فارس و تلاش ها و مجاهدهای یگان های ارتش در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: ارتش در ارایه خدمات به مردم در زمان بحران ها آماده و پا در رکاب است.
فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین بحران سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا بود که نیروهای ارتش 12 شبانه روز در ارتفاعات بودند و اجساد را تجسس می کردند.
جمشیدی افزود: هر اتفاقی در سطح استان رخ دهد نیروهای انسجام یافته، ساماندهی شده و آموزش دیده هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در سطح استان و کشور انجام وظیفه کنند.
وی ادامه داد: در بحث زلزله کرمانشاه پایگاه هوایی ما با چندین پرواز کمک های مردم استان فارس را در کوتاهترین زمان به دست آسیب دیدگان رساند.
9254 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.