مهران نامداری، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فیلم های مستند در 2 بخش و به کارگردانی مسعود حسینی و تهیه کنندگی ساسان حیدر پور تولید می شود.
وی بیان داشت: در بخش نخست که مشتمل بر 30 قسمت 20 دقیقه ای است به زندگی عشایر نخبه ای که در حوزه بین المللی موفقیت کسب کرده اند می پردازد و در بخش دوم که آن هم شامل 30 قسمت است، فعالیت های جوانان عشایری که در حوزه ملی افتخار آفرین بوده اند به تصویر کشیده می شود.
او گفت: برای تهیه این فیلم های مستند از جوانان نخبه و صاحب عنوان همه اقوام اعم از قشقایی، لُر، کوهمره، خمسه، شاهسون و... استفاده شده است.
نامداری، با اشاره به اینکه بخش نخست این مستند تا 2 ماه دیگر به پایان می رسد، اظهار داشت: برای پخش این فیلم های مستند در حال مذاکره با شبکه های مختلف از جمله شبکه استانی، مستند و ملی هستیم و امیدواریم که تا آخر مرداد ماه 97 نمایش آنها آغاز شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی ویژه جوانان عشایر استان فارس اشاره و اظهار کرد: جامعه عشایری به دلیل اینکه از بازوان رسانه ای قوی برخوردار نیستند، فعالیت هایی که در این حوزه صورت می گیرد بازتاب مطلوبی ندارد.
نامداری اضافه کرد: این کارگاه آموزشی با حضور استادان و مدرسان شاخص برگزار خواهد شد و جوانان عشایر علاقه مند به این عرصه با آموزش هایی که فرامی گیرند و فعالیت در این زمینه می توانند ضعف ها و کاستی هایی را که در حوزه اطلاع رسانی جامعه عشایری وجود دارد برطرف کنند.
وی ادامه داد: فراخوان این کارگاه آموزشی در خرداد 97 انجام و کلاس ها در تیرماه برگزار خواهد شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.