مهندس جلال زراعت ‌پیشه دوشنبه در حاشیه همایش بررسی عملکرد و تجلیل از برگزیدگان بازرسی شرکت توزیع نیروی برق شیراز به خبرنگار ایرنا گفت: کاهش چشمیگیر میزان تلفات برق از 16.06 به 8.34 درصد از جمله فعالیت های شاخص در مصرف بهینه انرژی در حوزه برق شیراز بوده است.
وی اهداف و استراتژی های شرکت و ضرورت مدیریت مصرف و پیک سایی در سال 97 را یادآور شد و گفت:تعویض 30 هزار کنتور و لوازم اندازه گیری معیوب مشترکین و بازدید و آزمایش بیش از 150 هزار دستگاه، لوازم اندازه گیری مربوط مشترکین در همین زمینه انجام شده است.
وی با تاکید برلزوم به روز رسانی آموزش ها در حوزه ایمنی برق و انرژی گفت:میزان آموزش پرسنل پیمانکار در سازمان فنی و حرفه ای استان فارس با مشارکت شرکت توزیع برق شیراز با اعتبار 200 میلیون تومان به بیش از 78 هزار نفر ساعت رسیده است.
زراعت پیشه همچنین کسب مقام برتر در مسابقات مهارت شغلی جنوب و جنوب غرب کشور و تربیت نیروی ماهر و متخصص برای جذب در بازار کار با هزینه شرکت و تعداد خیلی بیشتر از نیاز شرکت را از دیگر اقدامات در جهت افزایش کارایی و بهره وری دراین شرکت اعلام کرد .
مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز اضافه کرد : بالغ بر 79 درصد از کل نقاط خطرناک موجود در شبکه‌های توزیع برق شیراز رفع شده است و کل اعتبارات هزینه شده در بخش ایمن‌سازی شبکه و تاسیسات عددی بالغ بر 48 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه 17 هزار و 457 نقطه‌ی خطرناک در شبکه توزیع برق شیراز شناسایی و مشکلات خطر آفرین آن که 13 هزار و 199 نقطه بوده رفع شده است، گفت : اقدامات صورت گرفته در کاهش حوادث کارآمد بوده و شیب آمار وفور و شدت حوادث به‌عنوان 2 شاخص اثر گذار در حوزه‌ی ایمنی ، نشان‌دهنده‌ی تاثیر اقدامات انجام شده دراین حوزه است.
سعید موثقی مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری توزیع برق شیراز نیز در این همایش عملکرد ادارات بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری در امورها ، مدیریت ها و ادارات توزیع برق این شرکت را موفق ارزیابی و اعلام کرد: انجام اقدامات توسط دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری توزیع برق شیراز، موجب بازگشت بیش از 355 میلیون کیلووات ساعت انرژی و کاهش حدود 3 درصدی تلفات شبکه های توزیع برق این شرکت ناشی از اقدامات این حوزه شده است.
مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری توزیع برق شیراز همچنین گفت: هزینه انرژی برگشتی و اخذ خسارت وارده به شبکه های توزیع از اقدامات انجام شده توسط این دفتر، بالغ بر 186 میلیارد ریال برآورد شده است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.