به گزارش ایرنا، روح ‌الله منوچهری عصر چهارشنبه در نخستین جلسه کمیته شورای برنامه ‌ریزی جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام کرد: هشتمین دوره این جشنواره با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با معرفی هفت عنوان کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال، در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می‌شود که شرکت کودکان در این رقابت به دو شیوه تصویرسازی از کتاب ها و تهیه فایل ویدئویی معرفی و خوانش کتاب‌هاست.
وی با بیان اینکه بخش آنلاین این رقابت از 31 اردیبهشت‌ ه آغاز می‌شود، افزود: بخش مکتوب مسابقه کتابخوانی رضوی از نیمه خرداد آغاز می‌شود و مهلت شرکت در این رقابت تا 31 تیرماه خواهد بود.
منوچهری بیان کرد: منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در تمام کتابخانه‌های عمومی قابل دسترسی است؛ همچنین فایل الکترونیکی این کتاب‌ها نیز در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی به نشانی (www.farspl.ir ) موجود است.
مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی فارس کتاب‌های این دوره از رقابت‌ها را به این شرح معرفی کرد: کتاب‌های مژده گل نوشته محمود پوروهاب و مهمان خراسان نوشته سعید بیابانکی در بخش کودک، کاش تو را می دیدم و مسافر هشتم از کتاب‌های مژگان شیخی در بخش نوجوان و سه کتاب ماه هشتم نوشته مهدی غلامعلی، به سپیدی یک رؤیا نوشته فاطمه سلیمانی و مهر ولایت در آسمان ایران نوشته آیت الله علی کریمی جهرمی در بخش جوان و بزرگسال به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.
منوچهری ضمن دعوت از عموم هموطنان برای شرکت در این جشنواره ملی عنوان کرد: اختتامیه جشنواره رضوی همزمان با دهه ولایت در شهریورماه و با تجلیل از برگزیدگان برپا می‌شود.
وی گفت: مهمترین ویژگی جشنواره رضوی در سال گذشته در استان فارس، مشارکت و همدلی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی استانی بود که منجر به مشارکت بیش از 38هزار نفر از مردم فارس شد. در این دوره از جشنواره نیز در تلاشیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های استانی این جشنواره هرچه پرشورتر برگزار شود.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.