به گزارش ایرنا این مراسم عصر دوشنبه در مصلای جمعه کازرون با حضور شخصیت های استانی و کشوری و خانواده وی و قشرهای مختلف مردم برگزارشد.
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در این آیین گفت: آیت الله ایمانی در مدت بیش از 20 سال امامت جمعه کازرون در زمینه های علمی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و مذهبی خدمات بسیاری انجام داد.
امام جمعه کازرون افزود: از جمله خدمات آیت الله ایمانی در بعد فرهنگی برگزاری 10 سال یادواره علامه طباطبایی در کازرون بود که با حضور مراجع و شخصیت های کشوری و استانی برگزارشد.
خرسند گفت:از دیگر خدمات آیت الله ایمانی حفظ و حراست از آثار تاریخی بیشاپور کازرون بود که برخی افراد اوایل انقلاب قصد تخریب این آثار را داشتند.
آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز شامگاه دوشنبه هفدهم اردیبهشت 97 در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.
پیکر آیت الله ایمانی پس از تشییع در شیراز به قم انتقال یافت و در این شهر دفن شد.
وی هشتم اردیبهشت 97 استعفانامه خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد که در آن، دلیل استعفا ضعف شدید جسمانی اعلام شده بود.
آیت الله ایمانی بیست و پنجم بهمن 1387پس از استعفای مرحوم آیت الله محیی الدین حائری شیرازی،به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب شده بود.
آیت الله ایمانی متولد 1326 در کازرون، پیش از آن نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه شهر بوشهر و همچنین امام جمعه کازرون فارس بود.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
7372/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.