به گزارش ایرنا عبدالرزاق موسوی، دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر شیراز افزود: حفظ و حراست از سلامت جسمی و روانی شهروندان شیرازی امر بسیار مهمی است اما متاسفانه وجود پارازیت شدید در این شهر موجب نگرانی استادان دانشگاه علوم پزشکی و نخبگان این استان شده است.
وی ادامه داد: آسیب جسمی غیر قابل جبران امواج پارازیت در شیراز موجب نگرانی اهالی این شهر شده بگونه ای که متخصصان و پزشکان بارها در مورد پیامدها و تبعات آن و احتمال بروز انواع سرطان، سقط جنین و عقیم شدن مردان هشدار داده اند.
وی اضافه کرد: طرح این موضوع مهم در نشست شورا و دادن هشدار از پیامدهای ناگوار آن به درخواست متخصصان، شهروندان و نخبگان این شهر صورت گرفته و پیش از این نیز بارها به دلیل وجود دوز بالای پارازیت در شیراز در مجامع علمی و عمومی صحبت و در این مورد ابراز نگرانی شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز ادامه داد: بالاترین دوز امواج پارازیت در کشور متعلق به کلانشهر شیراز است و امیدواریم مسئولان و اعضای شورای شهر جدای از جهت گیری و مصلحت اندیشی سیاسی، برای صیانت از سلامت مردم راهکاری اصولی بیاندیشند.
موسوی گفت: از علما، استاندار فارس و مسئولان دادگستری این استان درخواست می کنیم هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کرده و اقدام لازم را در این زمینه انجام دهند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.