دکتر محسن اژدری رئیس دانشگاه فسا یکشنبه به ایرنا گفت: ساخت و تجهیز دانشکده علوم پایه دانشگاه فسا در مدت 7 ماه و با مساحت 5020 متر مربع، هزینه کرد 74 میلیارد ریال انجام شد.
وی ادامه داد: 16 کلاس درس، 7 آزمایشگاه تخصصی، 40اتاق هیات علمی، 2 سالن اجتماعات، یک سالن کنفرانس و 2 کارگاه کامپیوتر انجام گرفت.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت علوم هم گفت: دانشگاه دولتی فسا در حال توسعه است و این دانشگاه می تواند بالاتر از قالب های موجود حرکت کند.
دکتر محمدرضا آهنچیان در آیین افتتاح ساختمان دانشکده علوم پایه دانشگاه فسا گفت: دانشگاه فسا الگویی برای دانشگاه های نوپا است و امیدواریم در این موسسه به یک دانشگاه صاحب سبک و بسیار موثر در کشور تبدیل شود.
وی اضافه کرد: ساختمان مزبور در مدت زمان بسیار کوتاهی و با مدیریت پروژه برنامه ریزی شده و دقیق ساخته شده است و فضای موجود در دانشکده به صورت بهینه ای طراحی شده است.
رئیس دانشگاه فسا ادامه داد: هزینه صرف شده برای اجرای پروژه حاضر در مقایسه با ساختمان های مشابه همراه با صرفه جویی قابل ملاحظه است با این وجود تمام مراحل ساخت با دقت فراوان طراحی و اجرا شده است.
وی با اشاره به مسیر رشد و توسعه دانشگاه فسا در سالهای اخیر، هدف نهایی دانشگاه را تبدیل شدن به یک موسسه کارآفرین و ماموریت محور عنوان کرد.
دکتر محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی دراین آیین گفت:دانشگاه،زمانی می تواند در عرصه جامعه موفق باشد که در مسیر کیفی سازی حرکت کند و دانشجوی تک بعدی تربیت نکند.
وی اضافه کرد: باید از قابلیت و ظرفیت دانشگاه دولتی فسا با وجود رشته‌های تخصصی در بخش کشاورزی و مهندسی در جهت ایجاد فرصت های کار آفرینی و اشتغال و بهبود شرایط تولید و بهره وری و حرکت در مسیر توسعه ای پایدار و زیر ساختی استفاده کرد .
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9653 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.