به گزارش ایرنا علی ربیعی، که روز سه شنبه به شهرستان رستم در غرب استان فارس سفر کرده بود این اظهارات را در جمع کارگرانی که در مقابل کارخانه قند این شهرستان گرد آمده و خواستار پرداخت 48 ماه حقوق و حق بیمه خود بودند، بیان کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سپس به شهرستان ممسنی عزیمت کرد و در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در زمینه های مختلف از جمله ایجاد اشتغال صورت گرفته به عنوان نمونه ظرف یک سال گذشته بیش از 800 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.
ربیعی افزود: در مقایسه با سال های قبل، دولت منشا تحولات زیادی بوده و باید دستاوردهای آن را منصفانه قضاوت کرد.
مسعود گودرزی، نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم نیز در این نشست با اشاره به پاره ای از مشکلات کارگران واحد های تولیدی این 2 شهرستان به ویژه کارخانه قند رستم، خواستار پیگیری و حل این مشکلات از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
در ادامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درمانگاه تامین اجتماعی نورآباد ممسنی را افتتاح کرد.
این درمانگاه که عملیات ساخت آن در سال 94 آغاز شد در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع با زیر بنای یک هزار و 900 مترمربع با اعتبار 70 میلیارد ریال احداث شده است.
شهرستان رستم به مرکزیت مصیری در فاصله 175کیلومتری و شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158کیلومتری غرب شیراز واقع شده اند.
7366 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.