به گزارش ایرنا به نقل از مطلب ارسالی جمعه روابط عمومی اداره کل کمیته امداد فارس ،علی رستمیان سبزه‌ خانی شامگاه پنجشنبه در بازدید از طرح های اشتغال کمیته امداد فارس گفت: کمیته امداد با تدبیر و دوراندیشی امام خمینی (ره) برای رسیدگی و کمک به نیازمندان جامعه تاسیس شده که با تاسیس این نهاد بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش پیدا کرده و نیازمندان جامعه از ابتدای تاسیس تاکنون از خدمات این نهاد ارزشی بهره مند شده اند.
وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی و نظارت بر عملکرد نهادهای اجتماعی از جمله بهزیستی و کمیته امداد به شیراز سفر کرده اند افزود: در بررسی های انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) در همه سرفصل ها از جمله اشتغال، حمایت، سلامت ،فرهنگ و .... ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده در بحث بودجه های اشتغال زایی، کمیته امداد امام خمینی (ره) توانسته با حمایت و آموزش و نظارت بر طرح های اشتغال بیشترین بازدهی را داشته باشد و اکثر تسهیلات ارائه شده با کمترین خطای ممکن به اشتغال پایدار تبدیل شده است.
رستمیان سبزه خانی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) با چهار دهه گذشته بسیار متفاوت شده است گفت: هم اکنون با حمایت کمیته امداد بسیاری از مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار توانمند و خودکفا شده اند و به نیازمندان کمک می کنند.
این نماینده مجلس گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث اشتغال سرآمدترین و مطمئن ترین ارگان کشور است که با آموزش مهارت های مختلف به مددجویان و ارائه تسهیلات ارزان قیمت و مشاوره و نظارت بر طرح های اشتغال زایی بیشترین حمایت ممکن را از اقشار کم درآمد جامعه کرده است.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.