به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خرسند افزود: یک هفته در تهران پیگیر موضوع طرح تقسیم کازرون بودم که معاون اول رئیس جمهوری در واکنش به حرکت آگاهانه شما که اجازه ندادید افرادی براین موج سوار شوند و شعارهای خودشان را بدهند گفت که هیچ تصمیمی برای کازرون گرفته نشده است.
وی که جمعه با مردم کازرون سخن می گفت ادامه داد:امامزاده سید حسین، بیشاپور، دشت برم و انارستان متعلق به شهرستان کازرون از قبل بوده و خواهد بود و اگر قرار باشد طرحی هم انجام شود این مناطق در کازرون باقی خواهد ماند و جدا نخواهند شد.
امام جمعه کازرون گفت: پیشنهادی را که از چند سال قبل برای ارتقای فرمانداری کازرون به فرمانداری ویژه داده شده بود در وزارت کشور پیگیری کردم که همگی موافق بودند.
وی همچنین در خطبه های نمازجمعه کازرون اعلام کرد: باید از مردم انقلابی کازرون که با تجمعات چند روزه در هفته گذشته با هوشیاری و بصیرت اجازه ندادند دشمن از این تجمعات سوء استفاده کند تشکر و قدردانی کنم.
حجت الاسلام خرسند افزود: براساس قولی که داده بودم به مدت یک هفته با مسئولین رده بالای کشور دیدار کردم و گلایه های شما و مطالبات شما را گفتم.
امام جمعه کازرون افزود: مسئولان صدای شمارا شنیده بودند طوری که معاون اول رئیس جمهوری که نفر دوم در دولت است در سخنانی در جمع استانداران و وزیران اعلام کرد برای تقسیم کازرون تصمیمی گرفته نشده و نباید اجازه بدهیم مشکلات و چالش ها به سیاسی، اجتماعی و امنیتی تبدیل بشود.
خرسند به نقل ازمعاون اول رئیس جمهوری گفت:مدیر موفق کسی است که این چالش ها را در نقطه شروع حل کند موضوع کازرون باید حل شود و اگر مردم هرروز به خیابان بیایند و عده ای بر این موج سوار شوند و شعار خود را بدهند موضوع حل نمی شود.
امام جمعه کازرون گفت: یک هفته در تهران با رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس، وزیر اطلاعات، معاونان وزارت کشور و دادستان کل کشور و معاونان قوه قضائیه ملاقات داشتم و گلایه های شما را گفتم.
حجت الاسلام خرسند اضافه کرد:در هفته آینده استاندار فارس برای دیدار با شما مردم و رفع بخشی از مشکلات شهرستان به کازرون سفر خواهد کرد.
از آبان 96 سخنانی مبنی بر طرح تقسیم کازرون و ایجاد شهرستانی جدید به کوه چنار مطرح و اعلام شد که این شهرستان جدید متشکل از بخش های چنارشاهیجان و کوهمره سرخی کازرون شکل خواهد گرفت.
برخی از مردم کازرون به این طرح که گفته شد به پیشنهاد نماینده مردم این شهرستان در مجلس بوده اعتراض کردند و گفتند با تشکیل کوه چنار مناطق مهمی همچون بیشاپور، تنگ چوگان، امامزاده سیدحسین و دشت انار از کازرون جدا خواهد شد.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
7372/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.