به گزارش دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، احد فتوحی در نشست نخستین کارگروه مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی این استان در شیراز افزود: برای تحقق این هدف شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی نقش مهمی برعهده دارند.
وی، با اشاره به لزوم فراهم کردن شرایط لازم برای حمایت از سرمایه گذاران افزود: هم اینک زیرساخت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در 61شهرک صنعتی در این استان فراهم شده و با اختصاص مشوق های ویژه آماده جذب سرمایه گذار هستیم.
فتوحی با بیان اینکه، هم اینک 2هزار و 966 واحدصنعتی، تولیدی و صنفی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله ساخت و ساز است گفت: با بهره برداری از برخی از این واحدها در سال جاری و نیز سال های آینده، جهش مناسبی در تولید و اشتغال ایجاد خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، همچنین با اشاره به اهتمام شرکت های خدماتی در اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی، اظهار داشت: این شرکت ها به عنوان بازوی اجرایی شرکت شهرک های صنعتی نقش مهمی در ارایه خدمات مناسب به واحد های صنعتی و حمایت از سرمایه گذاران و فعالان صنعتی ایفامی کنند.
وی، بر نقش مهم شرکت های خدماتی در زمینه پایش وضعیت تولید واحد های صنعتی و شناسایی موانع تولید و تلاش برای ارتقای ظرفیت تولید، رفع مشکلات و حفظ اشتغال موجود تاکید کرد و گفت: امسال نیز فعال کردن واحد های راکد و به ظرفیت کامل رساندن واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد.
فتوحی، بابیان اینکه تاکنون امور عمومی 18شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس بر اساس قانون به بخش خصوصی واگذارشده است، بر لزوم هم افزایی، همفکری و کار گروهی برای رفع مشکلات این شهرک‌های صنعتی تاکید کرد.
جواد باصری، مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و مسئول کارگروه مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز در این نشست با اشاره به وجود تعامل و همکاری مناسب بین شرکت های خدماتی و شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: این کارگروه به عنوان اتاق فکر تمام تلاش خود را برای ارتقای وضعیت کمی و کیفی خدمات به صنعتگران انجام می دهد.
کارگروه مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان فارس، با هدف بازتاب مسایل و مشکلات شهرک‌های صنعتی واگذار شده و بررسی وارایه راهکاربرای بهبود امور و مسایل مربوط به شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی در سال 96 شکل گرفت.
در این کارگروه، هفت نماینده از شرکت‌های خدماتی و 6 نفر از مدیران بخش‌های مختلف شهرک‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عضویت دارند و نشست های آن به ‌صورت مداوم برگزار می شود.
9254 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.