به گزارش ایرنا، زردپوشان فجرشهید سپاسی که هم اینک در رده دوم جدول قرار دارند از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند و برای پایان دادن به انتظار پنج ساله علاقه مندان به فوتبال فارس باید سه دیدار پیش رو را با بُرد پشت سربگذارد تا خیالش از بابت صعود راحت شود و کاری هم به نتایج دیگر تیم های مدعی نداشته باشد.
شاگردان کلانتری از سه بازی باقی مانده، سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان تیم مس کرمان هستند که هیچ شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد از این رو با خیال راحت قدم به میدان می گذارند که این امر کار فجریها را دشوار خواهد کرد.
باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز هم به خوبی قدر این فرصت را می دانند و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و استانداری فارس به دنبال آن هستند تا جشن صعود به لیگ برتر پس از پنج سال برای شیرازیها بگیرند.
تماشاگران فارسی هم به شرایط تیم محبوشان پی برده اند به گونه ای که پس از مدعی شدن تیم فجر، بر شمار آنها افزوده شده و بی شک در این سه بازی باقی مانده تعداد آنان بیشتر خواهد شد.
تیم فجر در صورتی که دراین هفته از سد تیم مس کرمان بگذرد، سه شنبه سوم اردیبهشت ماه یک دیدار سخت با تیم مدعی، نساجی مازندران دارد که در خانه حریف است و هر یک از این تیم ها در این دیدار پیروز شود بیش از 80 درصد از راه صعود را طی خواهد کرد.
شاگردان کلانتری همچنین در آخرین بازی که روز نهم اردیبهشت برگزار می شود یک دیدار آسان در شیراز برابر تیم سقوط کرده صبای قم دارند و باید منتظر ماند و دید تماشاگران شیرازی در این روز جشن صعود به لیگ برتر را خواهند گرفت و یا اینکه انتظار آنها 6 ساله می شود.
همچنین تیم برق جدید شیراز که از بابت سقوط تا حدودی خیالش راحت شده است، در این هفته در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر می رود.
برقی ها هم اینک با 38 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند و تیم حریف هم با 35 امتیاز در رده سیزدهم است و خطر سقوط را حس می کند از این رو کار شاگردان رحمان رضایی سر مربی تیم برق جدید شیراز را سخت خواهد کرد.
هم اینک در پایان هفته سی و یکم، تیم نفت مسجدسلیمان با 63 امتیاز فاصله خود را با تیم دوم جدول زیاد کرده و به نظر می رسد یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 58 امتیاز دوم است و تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران هم با 57 امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند و آنها هم مدعی هستند.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر در فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دو می روند.
هم اینک تیم های راه آهن تهران و صبای قم به دسته دو سقوط کرده اند و از بین تیم های ایرانجوان بوشهر، ماشین سازی تبریز، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک و تیم برق جدید شیراز، تکلیف تیم سوم سقوط کننده در هفته های پایانی مشخص خواهد شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.