به گزارش ایرنا، حیدر عالیشوندی سه شنبه در شورای اداری شهرستان شیراز افزود: در شرایط کنونی نیاز است که شهرداری و شورای شهر شیراز در زمینه مسایل و مشکلات پیش روی شهر شیراز خصوصا در زمینه آب و خشکسالی دولت را برای عبور از این بحران ها یاری کنند.
وی ادامه داد:برای نهادینه کردن فرهنگ مصرف درست آب لازم است که همه دستگاه های متولی به ویژه آموزش و پرورش به این موضوع با برنامه ریزی و تعیین راهبردهای لازم ورود پیدا کنند.
عالیشوندی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خوشبختانه براساس آمارها نوروز امسال شاخص های امنیتی در شیراز افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به افزایش 50 درصدی شاخص امنیتی در ایام نوروز در شیراز اضافه کرد: این مهم نتیجه همکاری و تلاش تمام دستگاه های امنیتی این شهرستان بوده است.
در این جلسه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای فارس گفت: دو هزار و 20 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان شیراز وجود دارد و حدود 180 حلقه چاه غیرمجاز سال گذشته در شیراز پر شد که لازم است در سال جدید نیز حدود 500 حلقه چاه غیرمجاز دیگر پر شود.
حسین صالح جهرمی گفت: اگر چاه های غیرمجاز پر نشود قطعا در آینده با مشکل تامین آب آشامیدنی شیراز روبه رو خواهیم بود. 9873 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.