به گزارش ایرنا اسماعیل تبادار، چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال این استان در شیراز افزود: ضروری است متولیان امر و دستگاه های نظارتی بر روند تخصیص و توزیع تسهیلات نظارت جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: ایجاد اشتغال از جمله موارد مهمی است که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بر لزوم توجه به آن تاکید دارند و دولت تدبیر و امید نیز برای تحقق این مهم تاکنون اقدامات متعددی انجام داده که از جمله می توان به پرداخت تسهیلات رونق تولید و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی اشاره کرد.
او اظهار کرد: باید دقت شود تا تسهیلات در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در اختیار افرادی که توانایی و اهلیت کارآفرینی و حفظ آنها را دارند، قرار گیرد.
استاندار فارس، با اشاره به اینکه امسال نزدیک به 9 هزار و 700 میلیارد تومان طرح بزرگ صنعتی در دستور کار قرار داده ایم افزود: امیدواریم با بهره برداری از این طرح ها شاهد فراهم شدن فرصت های مختلف شغلی مناسب در استان باشیم.
تبادار ادامه داد: امروز در کنار صنعت، خدمات و کشاورزی، گردشگری استان به تنهایی می تواند زمینه اشتغال فراوانی را به ویژه در روستاها و در عرصه بوم گردی فراهم کند.
وی گفت: در زمینه زیرساخت ها نیز در استان فارس کاستی های بسیاری داریم که به آنها بیش از گذشته خواهیم پرداخت و امیدواریم بتوانیم فارس را به جایگاهی برسانیم که در زمینه تولید و اشتغال بیش از گذشته در کشور نقش آفرینی کند.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.