به گزارش ایرنا شهردار شیراز، عصر پنجشنبه در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام بوستام امام رضا (ع) شیراز اظهار داشت: فرزندان سرفراز این ملت در دوران دفاع مقدس در بعضی مواقع با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و روزهای دشواری را برای سربلندی ایران اسلامی و حفظ عزت مردم این کشور پشت سر گذاشتند.
حیدر اسکندرپور افزود: شهدا متعلق به همه ملت و میراث معنوی ایران بزرگ هستند و مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز، جایگاه شهدا و خانواده هایشان را قدر می دانند و در راه عزت همیشگی آنها همراه و همدل خواهند بود.
وی ادامه داد: امنیت این آیین نیز حاصل عملیات مختلف رزمندگان ما از جمله فتح المبین و کربلای 10 است که در فصل بهار انجام شد.
سید احمد رضا دستغیب، رئیس شورای شهر شیراز نیز بیان کرد: خداوند در آیات قران کریم، جایگاه ابدی شهدا را تضمین‌ کرده است، ما نیز باید قدردان رشادت ها و ایثارگری های آنها باشیم.
فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز هم در این آیین گفت: هنگامی که سخن از شهید، شهادت، ایثار و جانبازی به میان می آید بیانگر جایگاه رفیع کشور و انقلاب اسلامی در دنیاست، جایگاهی که مستکبران را ناگزیر کرده در مقابل جمهوری اسلامی لحظه ای آرام ننشینند و برای هدف قرار دادن و منزوی کردن آرمان های امام (ره) و انقلاب در منطقه سرمایه گذاری کنند.
سرهنگ موسی زارعی افزود: اگر بعد از 40 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می شود همچنان در دنیا با افتخار سر خود را بالا گرفته ایم این سرافرازی را مرهون فداکاری شهیدان و جانبازان می دانیم.
یادمان شهدای گمنام بوستان امام رضا (ع) شیراز با همکاری بسیج و شهرداری این شهر ساخته شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.