معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس شاهچراغ (ع) به ایرنا گفت: چهارشنبه 22فروردین در شب شهادت حضرت امام موسی الکاظم(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازد و حاج علیرضا شهبازی در رثای شهادت این امام همام، مرثیه‌ سرایی می‌کند.
حجت الاسلام حسین سلامی با بیان اینکه ویژه ‌برنامه‌های پنجشنبه 23 فروردین مصادف با 25رجب سالروز شهادت پدر بزرگوار حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) از صبح آغاز می‌شود، عنوان کرد: پرچم حرم مطهر حضرت امام موسی الکاظم(ع) ساعت 9صبح با حضور خدام و کارکنان این بارگاه منور در مراسمی معنوی بر فراز گنبد حرم مطهر فرزند گرانقدرشان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم مرثیه ‌سرایی ظهر شهادت با مداحی حاج مجتبی نادری برگزار می‌شود و در ادامه نیز در شام شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی در شبستان امام خمینی(ره) سخنرانی می‌کند و پس از آن، دعای روح‌ بخش کمیل با نوای حاج محمد شریف‌ زاده قرائت خواهد شد.
حجت‌الاسلام سلامی بیان کرد: حجت الاسلام چوگانی جمعه 24 فروردین از ساعت 7 صبح، در رواق دارالعباده حرم مطهر به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه، دعای پرفیض ندبه با مداحی کربلایی محمد نائل قرائت می‌شود.

***ویژه ‌برنامه‌های بعثت پیامبر اسلام (ص)
معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس شاهچراغ (ع) همچنین به تشریح ویژه ‌برنامه‌های مبعث حضرت محمد (ص) پرداخت و بیان داشت: در شامگاه 24‌فروردین حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی پس از اقامه نماز مغرب و عشا، درباره فضایل و مناقب نبی مکرم اسلام (ص) در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه، حاج احمد نیکبختیان در مدح پیامبرعظیم ‌الشأن اسلام، مداحی و حمیدرضا برقعی شعرخوانی می کند.
وی ادامه داد: شنبه ٢5 فروردین برابر با 27رجب، در ظهر مبعث بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حاج رضا رودکی در مدح پیامبر نور و رحمت، به مدیحه‌‌سرایی می ‌پردازد.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.