به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار سه شنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی بانک های استان در شیراز افزود: قطعا نقش بانک ها در اقتصاد استان نقشی موثر و کارساز است و امیدواریم امسال نیز شاهد ایفای این نقش از سوی بانک های دولتی و خصوصی در حد مطلوب باشیم.
وی ادامه داد: بانک های فارس سال گذشته از محل طرح رونق تولید به شکل مستقیم 658 میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و 628 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط پرداخت کردند.
او اظهار کرد: علاوه بر این به 178 واحد تولیدی که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند تسهیلاتی به مبلغ 241 میلیارد تومان پرداخت شد که مجموع پراخت های مستقیم و غیرمستقیم توسط بانک ها در سال 96 در قالب طرح رونق تولید را به 899 میلیارد تومان رساند.
استاندار فارس افزود: بانک ها باید پس از بررسی صلاحیت متقاضیان دریافت تسهیلات، نسبت به پرداخت بی وقفه تسهیلات به افراد توانمند اقدام کنند و در مقابل از پرداخت تسهیلات به افرادی که قصد استفاده نامناسب از این تسهیلات را دارند نیز خودداری کنند.
تبادار افزود: بازپرداخت این تسهیلات از سوی متقاضیان در موعد مقرر کمک می کند تا سایر افراد و واحدهای تولیدی متقاضی هم بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
وی گفت: مدیریت ارشد استان نیز در جهت رونق تولید و تقویت چرخه گردش پول و تسهیلات و بازگشت مطالبات معوق بانک های استان خواهد کوشید.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.