به گزارش خبرنگار ایرنا دبیرخانه این جشنواره سه شنبه 21 فروردین اعلام کرد: نامزدهای نهایی بخش همکاران فرهنگی
شامل داستان های زنده ‌رود نوشته نرگس چم‌ حیدری از تهران، تنها در شالیزار نوشته ام‌ البنین عمرانی از قائمشهر، هنگامه‌ غروب نوشته محمود جباری از قائمشهر، خاطرات رودخانه خشک نوشته حمید باقری از چهار محال و بختیاری، گل‌های شیشه‌ای نوشته مریم خداپرست از رامسر، چاه و چشمه نوشته سوسن رحمانیان از جهرم، کویر نورد نوشته فاطمه مهدوی از شیراز است.
همچنین داستان هبوط نوشته مرجان زارع از مرودشت، نقاشی گمشده نوشته خانم سارا خداپرست از شیراز، کابوس ییلاق من نوشته سارا زارع جیرهنده از تنکابن، چشمه‌های منتظر نوشته حمیدرضا بنانیان از چالوس، جوجه‌کبک‌ها نوشته زهرا خسروی از بیرجند، پرنده‌های خرابکار ‌نوشته روح‌الله رنجبر از شیراز، آفتابکوه نوشته ابراهیم حسن‌زاده از قائم‌شهر، نفس‌های زمین نوشته شهره کارمند از شیراز در این مرحله داوری می شود.
برندگان نهایی و نفرات شایسته‌ تقدیر در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.اختتامیه این جشنواره هفته اول اردیبهشت 97 در جهرم برگزار خواهد شد.
بنا به اعلام این دبیرخانه داوری بخش دانش‌آموزی به دلیل کثرت داستان‌های ارسالی، به زمان بیشتری نیاز دارد که به محض مشخص‌ شدن نتایج اولیه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
فراخوان سومین داستان کوتاه کشوری «تابش» با موضوع محیط زیست آبان ماه سال ۹۵ منتشر شد.
این دوره از جشنواره با همکاری پژوهش‌ سرای دانش‌آموزی برنا و ابن‌ سینای جهرم، بنیاد خیریه ناتف، کارگاه داستان شهرزاد، کتابخانه تابش اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان جهرم با هدف کشف استعدادهای برتر داستان‌نویسی فرهنگیان و دانش‌آموزان، ایجاد رقابتی سالم، بسط و توسعه فنون و تکنیک‌های داستان‌نویسی، تایید و تشویق مستعدان داستان‌نویسی و تقدیر و تجلیل از خیرین فرهنگی جهرم برگزار می‌شود.
جهرم در 193کیلومتری از شیراز قرار دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.