به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در شیراز افزود: از آنجا که این مکان در نزدیکی محورهای گردشگری شیراز قرار گرفته باید با اختصاص فضای مناسب به این طرح، زمینه حضور مردم و علاقه مندان در آن فراهم شود.
او ادامه داد: قطعا این کار منجر به نشر فرهنگ ارزشمند و انسان ساز ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.
باغ موزه دفاع مقدس در محل سابق میدان میوه و تره بار شیراز (میدان غدیر) ساخته شده و گفته می شود فازهای تکمیلی نیز دارد.
استاندار فارس توجه به گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه دانست و گفت: هم اینک دستگاه های مسئول خدمات مناسبی را در چارچوب قوانین و مقررات به ایثارگران و رزمندگان ارائه می دهند اما باید این خدمات گسترش هرچه بیشتری پیدا کند و آن چه در توان داریم برای رفع مشکلات این عزیزان و نشر ارزش های دفاع مقدس به کار گیریم.
استاندار فارس، موضوع حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس را موضوعی راهبردی برشمرد و افزود: بخشنامه ای نیز درباره تکریم ایثارگران به همه ادارات استان ارسال کرده ایم و در زمینه استخدام فرزندان ایثارگران نیز مبتنی بر قانون، اهتمام لازم در بدنه اجرایی استان فارس وجود دارد.
تبادار گفت: ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس الگوهای شهامت، شجاعت و ایثار هستند و مسئولان موظفند هر چه در توان دارند برای خدمت به آنان در بالاترین سطح به کار گیرند.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.