به گزارش ایرنا سید محمودهاشمی در جمع خبرنگاران در حاشیه نمازجمعه شیراز افزود:این پویش با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری هوشمندانه امسال با راهبرد ترویج عرضه و مصرف کالای ایرانی برپا شده و هدف اصلی آن انعکاس مزیت‌های رقابتی، فرصت‌ها و چالش‌های کالای ایرانی است و تلاش برای تقویت رونق کسب و کار و اقتصاد کشور است.
وی ادامه داد : این پویش به نشانی IranianProduct626 @ در تلگرام راه اندازی شده است و مردم و مسئولان با پیوستن به این پویش به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کمک کنند.
هاشمی که رئیس اتاق اصناف مرکزفارس نیز هست اظهار کرد:حمایت از کالای ایرانی یک وظیفه ذاتی و ملی است که نیازی به بخشنامه ندارد.
وی گفت:پویش حمایت از کالای ایرانی با حمایت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بسیج اصناف کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای عالی رسانه و فضای مجازی بسیج اصناف در سطح کشور راه اندازی شده است.
هاشمی با بیان اینکه برای رونق و پویش صنایع داخلی، داشتن بازار داخلی و صادرات چاره اصلی این کار است که می بایست ترویج خرید کالاهای ایرانی تبدیل به یک نهضت ملی شود گفت: تغییر در ساختار فرهنگی و صنعتی که می تواند منجر به توسعه اقتصادی در کشور شود ، لازمه این پویش در کشور است.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس بیان کرد: باید بپذیریم که فرهنگ سازی در لایه های مختلف جامعه برای استفاده از کالای ایرانی زمان بر است و خانواده ها، آموزش و پرورش، شبکه های تلویزیونی و برخی مراکز دیگر در کنار حمایت های دولت و مجلس در کنار کسبه و بازاریان نقش آغازگر نهضت خرید کالای ایرانی خواهند شد.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.