به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس غلامعلی حق شناس افزود: این تعداد افراد در قالب 128 هزار و 882 خانواده اسکان یافتند.
وی ادامه داد: در مجموع از اول اجرای طرح اسکان تا صبح نهم فروردین 1میلیون و 391هزار و 921 نفر روز در مدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شده اند.
قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: استان فارس همچنان در اسکان نوروزی فرهنگیان در کشور پیشتاز است و تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات مناسب به فرهنگیان عزیز سراسر کشور، این روند را تا پایان تعطیلات نوروزی حفظ کنیم.
وی که در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شیراز سخن می گفت ادامه داد: در سال گذشته برای تجهیز مدارس استان فارس حدود 36 میلیارد ریال هزینه شد که در این زمینه 36 هزارو 416 قلم جنس برای مصارف مربوط خریداری و بین مدارس توزیع شد.
حق شناس گفت: استان فارس طی پنج سال گذشته همواره توانسته رتبه برتر کشور را درپذیرش واسکان مهمانان نوروزی در مدارس به خود اختصاص دهد و امسال نیز تاکنون این وضعیت ادامه دارد و تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات مناسب به فرهنگیان عزیز سراسر کشور، این روند را تا پایان تعطیلات نوروزی حفظ کنیم.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.