به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار چهارشنبه در گردهمایی فرمانداران شهرستان های فارس افزود: حمایت از کالای ایرانی مقوله ای دو سویه است که در تحقق آن، هم مردم و هم تولیدکنندگان داخلی نقش آفرین هستند.
وی اظهار کرد: این باور عمومی باید به گونه ای در جامعه نهادینه شود که تولیدکنندگان با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری مدرن با کیفیت ترین محصولات را تولید و مردم نیز با خرید این محصولات از تولید و تولید کنندگان داخلی حمایت کنند.
استاندار فارس با بیان اینکه هیات دولت در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، خرید کالای خارجی که مشابه داخلی آن وجود داشته باشد را ممنوع اعلام کرده است افزود: بهره گیری و استفاده از کالای داخلی رونق تولید و افزایش اشتغال و رونق اقتصادی را به دنبال دارد.
تبادار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: فرمانداران می توانند با جامع نگری، فضای عمومی شهرستان ها را رصد نمایند و با برنامه ریزی صحیح و اولویت بندی برنامه ها بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کنند.
استاندار فارس با بیان این که از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان همواره سعی داشتند فشارها و سختی های مضاعفی را بر ایران اسلامی تحمیل نمایند که به لطف الهی و به برکت خون پاک شهدا همه آنها بی اثر بوده است ابراز داشت: کار کردن در زمانی که تنگناها فراوان و سختی ها افزون است فکر و تامل بهتر، برنامه ریزی ودقت بیشتر و همت بالاتری را طلب می کند از این رو این امر مهم باید در دستور کار همه مسئولان به ویژه مدیران کل، فرمانداران و بخشداران قرار گیرد.
تبادار انگیزه را یکی از شاخصه های مهم مدیران در جهت خدمت به مردم برشمرد و اظهار داشت: انگیزه می تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد و مدیرانی که با انگیزه بالا کار می کنند رسالت خود را به خوبی انجام می دهند.
استاندار فارس با اشاره به اینکه زبان گفتگوی مبتنی بر منطق ، استدلال و صداقت فرصت ساز خواهد بود گفت: با وجود همه تنگناها مراوده داشتن و ایجاد همسایگی کردن با مردم بسیار کارگشا واثر گذار خواهد بود و فرمانداران وبخشداران باید ارتباط بیشتر و گسترده تری با مردم داشته باشند.
وی ضمن تاکید بر نظارت بیشتر فرمانداران به زیر مجموعه های کاری خود در شهرستان ها اظهار داشت: نظارت دقیق راه را بر سوء استفاده کنندگان احتمالی در همه حوزه ها خواهد بست و زمینه تخلف و فساد را کمرنگ و رضایتمندی مردم را افزایش خواهد داد.
نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار داشت: فرمانداران ضمن تقویت ارتباط با احزاب، افراد سیاسی و مرجع در شهرستانها زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان خود را فراهم کنند.
وی در پایان به بحران خشکسالی و تنش کم آبی در استان فارس اشاره کرد و از فرمانداران و مدیران خواست تا با نگاهی جامع و با برنامه ریزی و مدیریتی صحیح و بهره گیری از روش های نوین آبیاری و توسعه کشت های گلخانه ای در راه مدیریت منابع موجود آب نقش آفرین باشند.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.