به گزارش ایرنا،سردار احمد علی گودرزی چهارشنبه در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، از ادامه تولید خودروی پراید انتقاد کرد و افزود: امیدواریم مسئولان هرچه زودتر تردد پراید در محورهای برون شهری را ممنوع کنند تا کمتر شاهد آسیب به شهروندان و هموطنان باشیم.
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با بررسی ضعف‌ها و نقاط قوت سال گذشته و جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی توانستیم فضای امنی را برای شهروندان و مسافران در نوروز 97 ایجاد کنیم.
وی از کاهش قابل قبول برخی از جرائم از جمله سرقت منزل و خودرو در استان فارس در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان تحت کنترل نیروی انتظامی است تا فضای امن و آرامش برای شهروندان ایجاد شود.
گودرزی از به کارگیری بیش از 12 هزار نیروی عملیاتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: متاسفانه با وجود کاهش تصادفات در سه روز اول نوروز اما در روزهای بعد آمار کشته شدگان تصادفات رانندگی به خصوص در محور اصفهان- ایزدخواست به دلیل شرایط کویری افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی استان فارس تردد موتورسواران روستایی در مسیرهای مواصلاتی را از دیگر عوامل رشد سوانح رانندگی در این استان برشمرد و گفت: امسال بیش از 26 درصد ورود گردشگر نوروزی به فارس افزایش داشته که بیانگر وجود شادی و نشاط در بین هموطنان است.
وی از همکاری شهرداری شیراز برای راه اندازی مرکز ماده 16 ویژه ساماندهی معتادان خیابانی قدردانی کرد و افزود: قبل از نوروز بیش از یک هزار و 170 نفر معتاد خیابانی از سطح شهر شیراز جمع آوری شدند که 29 نفر از آنان زن هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار گفت: حضور پررنگ و موثر نیروی انتظامی و پلیس راهور باعث افزایش حس امنیت در مسافران نوروزی و شهروندان شیرازی شده است.
احمدرضا دستغیب عملکرد پلیس راهور را در ایام نوروز مثبت ارزیابی کرد و گفت: بدون اغراق با کمک عوامل انتظامی و پلیس راهور، نظم و انضباط خوبی در شیراز برقرار است.
دستغیب اظهار کرد: پلیس تاثیر مهمی در ارتباط نظام با مردم است و باید رافت و عطوفت را به نمایش بگذارد.
نائب رئیس شورای شهر شیراز نیز اظهار کرد: بر اساس قانون جدید، بزودی پلیس راهور به عنوان زیر مجموعه شهرداری شیراز و با نگاه جدید در موضوع ایمنی و روان‌سازی ترافیک به شهردای ملحق خواهد شد.
ابراهیم صبوری اظهار کرد: شهرداری در راستای مدیریت واحد و یکپارچه امکان بهتری برای کمک به پلیس راهور دارد تا در مجموع خدمات بهتری به شهر ارائه شود.
وی ادامه داد: در بودجه شهرداری شیراز، افزون بر 12 میلیارد تومان بودجه مستقیم در سال 97 برای موضوع هوشمندسازی طرح کنترل ترافیک در نظر گرفته شده است و در این مسیر، نگاه ویژه ای به موضوع آموزش و فرهنگ سازی داریم.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.