وزیر اطلاعات گفت: باید با اخلاق کریمانه با مردم رفتار کنیم و به شخصیت افراد احترام بگذاریم چرا که هرچه با دلسوزی و با اخلاق با مردم رفتار کنیم، مردم نیز به مسئولان اعتماد می‌کنند و جلب اعتماد ، سد بزرگی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در جمع مدیران و شوراهای شهرستان‌های لامرد و مهر در سالن اجتماعات معلم ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق خدمت برای خدمتگزاران به نظام مقدم جمهوری اسلامی، افزود:  ما باید به مردم خدمت کنیم و برای مردم قدم برداریم و هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بتواند بهتر خدمت کند، خودش را به فرهنگ دینی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نزدیک‌تر کرده است. 

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید با نیت خالصانه الهی باشد، گفت: خدمت به مردم از نعمت‌های الهی است و توصیه ائمه اطهار است و کسی که با نیت خدمت به مردم ، مسئولیتی را برعهده می‌گیرد با دل و جان در رفع مشکلات مردم تلاش می کند. 

وزیر اطلاعات با تاکید بر مردمداری و رعایت اخلاق اداری گفت: باید با اخلاق کریمانه با مردم رفتار کنیم و به شخصیت افراد احترام بگذاریم چرا که هرچه با دلسوزی و با اخلاق با مردم رفتار کنیم، مردم نیز به مسئولان اعتماد می کنند و جلب اعتماد ، سد بزرگی در برابر توطئه های دشمنان است. 

وی تصریح کرد: خداوند راز موفقیت پیامبر اکرم (ص) در  مدیریتش را خوش رفتاری و مردمداری معرفی می کند چرا که حفظ کرامت انسانها باعث جلوگیری از بسیاری گناهان می شود. 

وزیر اطلاعات در ادامه افزود: شهرستان‌های لامرد و مهر در معرض رشد و توسعه تاریخی و طلایی قرار گرفته اند به شرطی که به یکدیگر کمک کنیم و با هم افزایی و انسجام ، کارهای  منطقه را به جلو ببریم. 

وی ادامه داد: امروز شهرستان‌های لامرد و مهر از موقعیت ویژه ای برخوردار هستند و من به سهم خودم، در خدمت مردم این منطقه هستم. 

وزیر اطلاعات با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری «حمایت از کالای ایرانی» گفت: هیچ تولید ایرانی را دست کم نگیرید و هر تولید ایرانی ارزشمند و لایق حمایت است و امروز می‌توان با راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و بزرگ در زمینه تولید غذاهای بومی و محلی لامرد و مهر ، فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را ایجاد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.