حسن برات روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت مدیریت اینجانب به عنوان شهردار فسا تلاش کرده ام که حقی از کسی به ویژه کارگران زحمتکش ضایع نشود.
شهردارفسا با اشاره به آغاز به کار خود به عنوان سرپرست این شهرداری از مرداد ماه امسال و انتخاب به عنوان شهردار این شهر در ادامه تصدی این مسئولیت گفت: در آغاز این دوره مسئولیت، شهرداری را با بدهی های سنگین چند ده میلیاردی به ارث مانده از سال های گذشته و موجودی بسیار اندک تحویل گرفتم.
وی ادامه داد: از جمله این معوقات، حقوق و مزایای کارکنان رسمی و شرکتی بود که تا سه حقوق معوق و تا شش ماه مزایای معوق داشتند.
برات بیان کرد: با وجود درآمد پایین شهرداری با پشتیبانی شورای محترم اسلامی شهر و برنامه ریزی های لازم،پرداخت بدهی های شهرداری به ویژه حقوق و مزایای کارکنان در اولویت قرار گرفته است .
این مقام مسئول با بیان این که در هشت ماه گذشته، معادل ده ماه حقوق و مزایا به کارکنان شهرداری فسا پرداخت شده است تا جبران معوقات شود، بیان کرد: حقوق کارگران خدماتی از آذرماه امسال به روز شده است و مشکل عدم پرداخت حقوق اسفندماه نیز به علت تحمیل یک مورد بدهی پیش بینی نشده باقیمانده از دوره گذشته مدیریت این شهرداری بوده است که رفع می شود.
برات اظهار کرد: شهرداری فسا یک شهرداری کم درامد است و ناپایداری و کوتاهی دوره های مدیریت در این شهرداری در دوره های گذشته به این مساله دامن زده است.
پیش از این شماری از کارگران شهرداری فسا با حضور در مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان، پرداخت مطالبات عقب مانده خود را خواستار شده بودند.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9653/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.